Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hebben die electribes speciale voedingen nodig dan? Ik gebruik voor al m'n live spullen deze van Amplus:
![]()
Die passen netjes naast elkaar in een stekkerblok en geven op 12v nog 700mA, dat is doorgaans (veel) meer dan genoeg. Alleen m'n CZ101 wil iets van 800 of 1000 mA op 9 volt, maar dat is volgens mij vrij uniek, ik kan me niet voorstellen dat een Electribe ook zoveel ampere wil.
let op , dat zijn schakelende voedingen
sluit ze niet aan op analoge gear (zoals 303)
NIET DOEN
dit project is pure geld en tijdverspilling.
wanneer je meerdere geluidsapparaten aansluit op 1 voeding zul je zeker en vast een enorme ruis krijgen op je signaal..
loop hier al een draadje over van enkele jaren terug (zelf gestart d8 ik)
(kick up)
Hoe kan het eigenlijk dat gitaarpedaaltjes wel met z'n meerderen op 1 voeding kunnen (mits deze genoeg mA belasting aankan), maar bijv. meerdere drumdoosjes niet?
En geldt dit ook al voor 'maar' 2 apparaten? Was van plan m'n 303 en 606 op 1 voeding aan te sluiten via splitterkabeltje die ruimschoots de 2x 150mA aankan (lineaire, gestabiliseerde voeding 1000mA op 9V). Maar voordat ik gedonder krijg, toch even polsen..
PSA-120S: Power Adapter
The PSA-120S is the recommended power supply for products including all new BOSS Compact and Twin pedals, ME-50/-20/-20B Multi-effects, the DB-66/-88/-90 metronomes, DR-Series drum machines, FC-Series foot controllers, MC-202, SH-101, SP-202, TR-626, and all TU-Series tuners.
500 mA of current to easily power multiple pedals, even digital ones
@Rvooh: je maakt me wel heel nieuwsgierig!
als een universele adapter al minder is dan een boss adapter, en die is ook niet zo goed, wat is dan wel goed, concreet? ik zou niet weten wat ik nodig zou hebben.
Ik kijk op de site van Boss, staat er dit:
Bron: http://www.bossus.com/gear/productdetails.php?ProductId=911
Dus zij geven hier een slecht advies?
NB: aan het formaat te zien lijkt dit ook wel een switching adapter, meestal van die smalletjes..