Beste mensen graag zou ik wat willen weten
ik gebruik al men hele leven fruityloops maar wil liever het echte werk in huis halen.
Ik wil dus een muziek studio maken nou heb ik al een micro korg.
maar nu will ik weten zijn de volgende spullen die ik heb uit gezogd genoeg voor een beginnende studio.
en is het perce nodig dat ik een digitale recorder de bij haal want met me pc kan ik ook opnemen maar hardware is toch beter??
dit zijn de spullen die ik in gedachte heb:
Korg electribe mx(emx1)
Behringer Xenyx 1204 mixer
korg d1200 mk2 12-track digi recorder met cd brander
als ik het goed snap is dit genoeg om een muziekie temaken optenemen en te branden?
ik heb ze uitgezochd bij www.zzounds.com
als eimand er tijd voor heeft om me het een en ander te leren zou ik dat opprijsstellen.
Sid
ik gebruik al men hele leven fruityloops maar wil liever het echte werk in huis halen.
Ik wil dus een muziek studio maken nou heb ik al een micro korg.
maar nu will ik weten zijn de volgende spullen die ik heb uit gezogd genoeg voor een beginnende studio.
en is het perce nodig dat ik een digitale recorder de bij haal want met me pc kan ik ook opnemen maar hardware is toch beter??
dit zijn de spullen die ik in gedachte heb:
Korg electribe mx(emx1)
Behringer Xenyx 1204 mixer
korg d1200 mk2 12-track digi recorder met cd brander
als ik het goed snap is dit genoeg om een muziekie temaken optenemen en te branden?
ik heb ze uitgezochd bij www.zzounds.com
als eimand er tijd voor heeft om me het een en ander te leren zou ik dat opprijsstellen.
Sid
.
met sata schijven special voor fruitloops maar ik heb problemen met opnemen als ik op neem met me mic met me pc klinkt het als een badkamer en ruist het als ik dan de sample amp gaatie naarbenede(de geluids vorm self niet ut volume denk dat het aan me kabel lig en me oldskool mengpaneel) voor de rest heb ik al een efecten paneel en wil een andere mixer met fx send.