pbakkenist
Nieuwkomer
Hoi allemaal,
Ik heb een nieuwe podcast show!
De bedoeling is om electronische/synth muziek in diverse genres te promoten.
De eerste show is online en er zijn al een aantal 'subscribers' vanuit diverse landen.
De show staat geregistreerd in ruim 100 podcast directories/sites zoals itunes, yahoo, msn music etc etc.
Als je een nummer hebt dat je gedraaid wilt hebben in één van de toekomstige shows kun je mij een email sturen met een link naar het nummer en zal ik 'm downloaden. patric@nephilim.nl (Stuur aub Niet de song zelf naar dit adres!)
Als je nummer niet op internet staat maar je het wel wilt opgeven kun je het nummer sturen naar pbakkenist@yahoo.com
Stuur ook de volgende informatie mee:
* De volledige naam van het nummer en de band
* Links voor websites naar keuze waar bezoekers je muziek kunnen vinden/kopen
Deze info zal worden geplaatst in de playlist van de show.
Tip: Achtergrondinformatie voor aankondiging en jingles zijn welkom! (in Engels graag)
Hier is de url van de podcast (home): http://www.nephilim.nl/patrictk/index.html

Ik heb een nieuwe podcast show!
De bedoeling is om electronische/synth muziek in diverse genres te promoten.
De eerste show is online en er zijn al een aantal 'subscribers' vanuit diverse landen.
De show staat geregistreerd in ruim 100 podcast directories/sites zoals itunes, yahoo, msn music etc etc.
Als je een nummer hebt dat je gedraaid wilt hebben in één van de toekomstige shows kun je mij een email sturen met een link naar het nummer en zal ik 'm downloaden. patric@nephilim.nl (Stuur aub Niet de song zelf naar dit adres!)
Als je nummer niet op internet staat maar je het wel wilt opgeven kun je het nummer sturen naar pbakkenist@yahoo.com
Stuur ook de volgende informatie mee:
* De volledige naam van het nummer en de band
* Links voor websites naar keuze waar bezoekers je muziek kunnen vinden/kopen
Deze info zal worden geplaatst in de playlist van de show.
Tip: Achtergrondinformatie voor aankondiging en jingles zijn welkom! (in Engels graag)
Hier is de url van de podcast (home): http://www.nephilim.nl/patrictk/index.html