arp oddesy white

Ik heb zelf de MK II (zwart met gouden uitvoering) maar ik heb wel eens gehoord dat de whiteface beter zou klinken. Zou ze wel eens naast elkaar willen horen!

Op de een of andere manier vind ik zo'n Odyssey echt iets hebben :W

Ik kan maar niet wennen aan het duofone keyboard. Zonder dat je het wilt triggert de eerste noot opnieuw omdat je 'm niet voor de tweede noot hebt losgelaten. Of bestaat daar een foefje voor (behalve speeltechniek aanpassen).
De white-face zou trouwens een 12dB/oct filter hebben, itt tot de MarkII.

uit het SOS-verslag:
Indeed, the accuracy of the emulation even extends to quirks such as the fact that the original Model 2800 retriggered every time you pressed a note, but from the Model 2810 onwards it only did so for the first four notes, after which multi-triggering ceased. A side-effect of the cut-price keyboard architecture used on later models, this is yet another characteristic that has been reproduced faithfully for the Oddity.

Wat wordt hiermee bedoeld ? heeft het te maken met het opnieuw triggeren indien je een 2e noot te vroeg aanslaat ?

Origineel geplaatst door wouw
Ik kan maar niet wennen aan het duofone keyboard. Zonder dat je het wilt triggert de eerste noot opnieuw omdat je 'm niet voor de tweede noot hebt losgelaten. Of bestaat daar een foefje voor (behalve speeltechniek aanpassen).
De white-face zou trouwens een 12dB/oct filter hebben, itt tot de MarkII.

We moeten toch nog eens afspreken om jouw aoddy naast die van mij te leggen.
Want wat je hier beschrijft heb ik namelijk niet.

Of je bedoelt iets anders dan je schrijft.
Of ik lees niet goed.
Of er is iets mis met jouw oddy.
Of er is iets mis met mijn oddy.

Origineel geplaatst door mono-poly
Dit is een emulatie he.
En zowiezo van de mark 3 met Arp filter.

Ja Mono schatje. Maar verdomd zo goed dat ik geen echte meer hoef. (dat was 20 jaar geleden)
Als mooi 'hebbeding' in de huiskamer om naar te kijken misschien nog wel :D

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ja Mono schatje. Maar verdomd zo goed dat ik geen echte meer hoef. (dat was 20 jaar geleden)
Als mooi 'hebbeding' in de huiskamer om naar te kijken misschien nog wel :D

Yeah sure......

Een appel rolt beter... probeer maar eens.

Origineel geplaatst door Jena_mu6
.......anders had je toch al lang sexsimulaties en drugsimulaties etc....

Die zijn er allebei. Van het eerste ga ik, vanwege tere kinderzieltjes hiero, geen plaatje posten.
Van het tweede is een goed voorbeeld bekend onder de naam methadon.

Back