Het nerd-gehalte van dit forum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik ben mede dankzij dit forum minder nerd dan voorheen.
voorheen deed ik bijna alles op de computer als het om muziek maken ging.
wel een mac dus zo erg nerd was ik niet
maar toch een nerd.
nu gebruik ik de computer voornamelijk om zinloze mailtjes op dit forum te posten.
omdat ik ze zo dankbaar ben dat ik minder nerd ben dan voorheen.

jongens bedankt!

Is er iets zwaarders als nerd?

Mental nuttcase of zo?

:D

altijd al geweest..kan er niet omheen ;) SF en fantasy lezen, galactica/starwars etc. fan, zx spectrum, pc's etc.etc. tja...tis niet te ontkennen..ik heb mijn vriendin nog gewaarschuwd maar ze geloofde me niet....

heb trouwens de tijden nog meegemaakt dat het NIET hip was om iets met computers te doen en/of DJ te zijn.....dat is snel veranderd ;)

Hehe, wat je met een paar definities al niet kun doen ;)

Ik zal eens kijken of ik ergens de officiele definitie van NERD kan vinden...

Origineel geplaatst door Prophet
Ik vind dat wij zowat allemaal NERDS zijn dan, ook " nick nova" hoort daar bij, lees maar eens dit onderwerp.

Hou je vast hè, want hier begon ik te draaierig van te worden:

Haha Nick, betrapt. :) :smeris:

Nou, ik wil morgen misschien wel met je praten hoor...;)

N.e.r.d. zijn gaat in fases: wij zijn nerds voor veel mensen, maar wij vinden anderen ook weer nerds. Iemand die wekenlang probeert met een laptop een telefoonkaart te kraken, s'nachts test sessies doet in een telefooncel en als het eenmaal gelukt is, KPN opbelt met de boodschap dat die telefoonkaarten te kraken zijn: dat vind ik een nerd, maar niet in een negatieve zin.

Soms zijn dat inderdaad (zoals Almeros al zei) zaken om jaloers op te zijn. Niet dit specifieke voorbeeld, maar andere.

Neuh Aux, dit is geen juist voorbeeld. Hackers zijn geen nerds in mijn ogen. Het is onwijs gaaf te zien wat ze kunnen zolang het voor een goed doel is uiteraard.

Die irritante kindjes van twaalf die hacken in je systeem om virussen te verspreiden voor de lol, dat zijn nerds. Die missen waarschijnlijk zoveel sociale contacten dat ze uit verveling rotzooi gaan maken. Dat zijn jongetjes met grote vierkante Bill Gates brilglazen en een nette, platte scheiding... urgh...

Als ik serieus ben vind ik iemand alleen een nerd als hij maar bezig is op 1 ding waar hij goed in is... En alles wat daarbuiten valt niet onder zijn interesses behoort... creepy

Lol, vind het een nerd als die z'n mobiel gebruikt om te bellen en niet met de gekraakte telefoonkaart. Want da's gewoon stoer. :D

Tot nu toe gekomen tot benoemde pc-nerd (eigenlijk geek dus omdat ik wel met vrouwen kan praten) en de hoop om ooit eens een echte Synth-Geek te worden. Dat is mijn doel in dit leven... (naast rijk worden om voor de noodzakelijke synth pegels te kunnen zorgen).

PS: valt een knoppendraaiverslaving ook onder geekness??

Origineel geplaatst door High deciBel
(eigenlijk geek dus omdat ik wel met vrouwen kan praten)...

PS: valt een knoppendraaiverslaving ook onder geekness??

De combinatie van een knoppendraaiverslaving en vrouwen valt over het algemeen niet goed bij het vrouwelijk geslacht, zie foto...

(fotobron http://www.retecool.com en Bastard Inc. Bedankt!)

ffvheinsbroek.jpg

Zie ik gelijkenis? Hmm... ik heb ook een stoppelbaard
Maar geen Bentley.. En gezien de afstand tussen zijn handen heeft hij wel een enorme (...) in gedachten.

Die Hengstbroek toch....

uuuhm what's wrong with nerds.........
we maken er wel van dat nerds de volgende rage is ...... 8o)

(nerds met chicks gegegege)

hienehaanehoone hop

hienehaanehoone hop

De grens tussen nerd en genie is dun,
tussen geek en genie dunner &
tussen freak en genie zo dun dat hier vaak sprake is van
quantum-tunneling.

Ik hoop dat het bovenstaande bijdraagt aan een beter zelfbegrip
van eenieder.
Met vrindelijke groet,

ISPdeRuiter

wat vaak zo is: als je succes hebt ben je een genie, als je faalt ben je een looser..... een nerd die nix kan is dus in veler ogen een looser, een nerd die miljoenen verdient met bv software coding is een genie..... bling bling!

door de hele internet hype is het imago van nerds wel omgeslagen van loosers naar genieen..... misschien dat het nu weer terug wordt gedraaid..

Olaf

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back