Oliedomme vraag: Hoe kan ik tracks posten?

Fokov

Stamgast
overleden lid
Hallo allemaal,

Ik wandel a ongeveer zo'n 3 jaar rond op het synthforum, maar heb nog nooit een track gepost. Waarom niet? Omdat ik niet weet hoe het moet. Waar kan ik mijn tracks posten? Welke website biedt ruimte - liefst gratis?

Het zou wel leuk zijn, na al die jaren eindelijk een pomper van een track op het forum...

Alvast bedankt voor de de tips!

Houd er dan wel rekening mee dat je beperkt files kan uploaden. Aangezien het forum een max heeft van een 1mb file bij het uploaden. Bij www.rapidshare.de kan je gratis files uploaden als je de link van hun post kunnen wij de file downloaden :D

Vaak geven internetproviders ook webspace. Niet heel veel, maar zelfs als je veel pech hebt nog altijd genoeg voor minstens één track. En als je ergens in het hoger onderwijs zit dan krijg je bijna altijd webspace van je school. Dan hoef je alleen maar een ftp-programmaatje te hebben om je tracks up te loaden (zoals d'n deze (freeware); benodigde gegevens zoals je ftp-server verschaft je provider).

Bedankt!

Ik heb meteen ff wat geprobeerd bij rapidshare, dus als jullie geinteresseerd zijn, kijk dan bij 'Tracks'!

Ik zit bij Univ Leiden, maar daar zou je dan ook webspace o.i.d. kunnen krijgen? that would be great...

Ik doe het met www.acidplanet.com Heb daar een profieltje aangemaakt en kan nu filmpjes en audiobestanden uploaden. Het mag daar alleen geen .mp3 zijn maar moet .wma zijn. en nog een paar maar die gebruik ik niet..

Kijk maar wat je het makkelijkst lijkt...:eureka:

Re: Oliedomme vraag: Hoe kan ik tracks posten?

Voldoende frankeren.

En als je ECHT zeker wil zijn dat 't aankomt: aangetekend (+verzekerd) posten.

8o) :D

kòn het niet laten.....

Origineel geplaatst door Fokov
Ik zit bij Univ Leiden, maar daar zou je dan ook webspace o.i.d. kunnen krijgen? that would be great...

Ik zou het niet weten. Ik heb even gekeken bij http://www.ulcn.leidenuniv.nl/ maar daar kan ik het zo snel niet vinden. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat níet kan; het zou wel erg achterhaald zijn en op de RU had ik ook 100mb voor webspace met eigen adres. Zijn hier geen andere UL-ers die dat weten? Anders even de lokale IT-dienst mailen!

Gezien de snelheid van de UL om nieuwe dingen te introduceren, acht ik de kans klein dat iets dergelijks aanwezig is... Maar je weet maar nooit. Ikm heb er iig nog nooit van gehoord...

Fokov, ik werk ook bij de Uni van Leiden en ik heb gewoon een eigen plekje en volgens mij kan ik daar minstens een paar honderd MB kwijt.. Dan zou jij toch ook ruimte moeten krijgen? Of ben je student?

R

Helaas ben ik maar een hele gewone student... Ik denk niet dat die iets krijgen. Waar werk je dan btw, Arv?

Re: Oliedomme vraag: Hoe kan ik tracks posten?

Origineel geplaatst door Fokov
Waar kan ik mijn tracks posten? Welke website biedt ruimte - liefst gratis?

Tindeck.
http://www.tindeck.com/

Back