Oberheim Expander @ Marktplaats

Origineel geplaatst door Bigbang
Meneer MadR; omdat de Nederlandse taal blijkbaar geen geheimen meer voor je heeft........

........er lopen hier genoeg niet zo slimmerikken ------> er lopen hier genoeg mensen rond die niet zo slim zijn
.

Slimmeriken is het, met één K.

maar dan toch niet voor 1700 ;)

(geen spelfouten Berry? ik zag je in deze thread, ondanks je goede bedoelingen het hier fijn en professioneel te houden, toch een paar keer uit de bocht vliegen. bij tijd en wijle kwam je zelfs onsympathiek over. kijk, dat overkomt mono nou ook wel eens en zelfs mij.)

Origineel geplaatst door mono-poly
Nee ok maar was het even spuug zat.
Door weer is door een jan lul afgezeken te worden omdat ik mijn mening over een synthesizer gaf.

Dat bedoel ik nou Leo. Er zijn genoeg forumleden die zich laten intimideren door dit soort geschreeuw, maar ik heb er geen moeite mee om daar diegene op aan te spreken. Dus mono-poly; stop nou eens met je puberale gedrag waaruit telkens weer je minderwaardigheidscomplex blijkt.

Hoe zat dat ook al weer met die korte lontjes?

Origineel geplaatst door Bigbang
... je puberale gedrag waaruit telkens weer je minderwaardigheidscomplex blijkt.

maar dit bedoel ik Berry, een beetje te grote woorden. zelfs al zou je psycholoog zijn, dan toch geen erg beste.
als je je al druk maakt als iemand een expander digitalig noemt, moet je dit soort onnodige, kwetsende, zeer persoonlijke en bovendien ver boven je competentie uitstijgende uitspraken niet doen.
ik verwed er het rechteroog van mijn overbuurman onder, dat mijn kennis van de nederlandse taal beter is dan de jouwe, maar het zou niet in mij opkomen om je af te zeiken op je taalfouten, zoals jij hierboven ergens doet, alleen omdat je een andere mening over synths of wat dan ook hebt dan ik. ik zeg het ook voor jezelf, je zet jezelf namelijk erg te kijk zo.
het is een fijne lijn....

Origineel geplaatst door Sly Dog
Zo'n Xpander kan toch ook tonen voortbrengen waar vrouwen van klaar kunnen komen? :luv:

big deal, dat kan mijn vinger ook.

Zo'n Expander; klinkt dat een beetje analoog of digitaal?

Hehehe

Hup wie der wint!

Ooow ging het over een expander.
Ik dacht dat het over mij ging.
Dus me, moi die gast die leden intimideerd om modulars te nemen.

Nou ik ken maar 1 persoon die mensen intimideerd.
En jij Bigbang?

Origineel geplaatst door Leo
big deal, dat kan mijn vinger ook.

too much information! :D

Maar toch een fijne bak zo'n Xpander.

Wat is iedereen toch lichtgeraakt de laatste tijd! Ik heb al een paar threads uit de bocht zien vliegen zo. Beetje lief zijn voor elkaar mensen! het is maar een forum!

Origineel geplaatst door fuse

:stupid Daar gaan we weer:

1. Rode en groene lontjes in de Midi In (als je een dubbele set Midi aansluitingen hebt: in de EERSTE set).

2. Lichtblauw, wit en paars in de mLan.

3. Vervolgens de D-Beam van Roland (op zich al een explosief woord op dit forum) erop richten en dan eventueel nog een beetje friemelen (daar kan Leo je eventueel bij helpen begrijp ik uit wat hierboven staat).

Je had dit trouwens ook gewoon kunnen opzoeken met de ZOEKFUNKTIE Fuse !!!!!!!!!!!

Rustig maar, rook een sigaar!
Wel buiten je synthhok dan he.
Want cosmetisch spotless synths moet je niet vervuilen met de edele rookdelen van zo'n gloeiende knakker.

En ach ja, misschien is de afmeting van de gemiddelde Xpander nogal aan de forse kant. Maar in de miss universe verkiezingen aller synths zou dit exemplaar toch minstens in de top 3 voorkomen nietwaar. Ook al zingt zij volgens menigeen onder het nivo van een derderangs idolszangeres. (ow ja, da's dubbelop)

En dit heeft helemaal niets met Penny de Jager te maken.

.........

.........

Origineel geplaatst door conso
:stupid Daar gaan we weer:

1. Rode en groene lontjes in de Midi In (als je een dubbele set Midi aansluitingen hebt: in de EERSTE set).

2. Lichtblauw, wit en paars in de mLan.

3. Vervolgens de D-Beam van Roland (op zich al een explosief woord op dit forum) erop richten en dan eventueel nog een beetje friemelen (daar kan Leo je eventueel bij helpen begrijp ik uit wat hierboven staat).

Je had dit trouwens ook gewoon kunnen opzoeken met de ZOEKFUNKTIE Fuse !!!!!!!!!!!

:dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel:

Origineel geplaatst door fuse

Als je een kort lontje hebt, krijg je meestal de behoefte om dat te compenseren door een grote sportauto te kopen, of te gaan herrieën (nieuw werkwoord!) op een forum :engel:

Poeh poeh...ik begin nog eens een thread...jezus...het ging over een Oberheim Xpander op MP...toch?

Last van een gespleten persoonlijkheid?

Betrapt! :D

Maar waarom allemaal zo sip?
Dit keer is het geen ebay scam van een kansloze italiaan met een al even zo kansloos aanbod.

Back