Hoe zwaar weegt een cassettevbandje ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Daredevil

Stamgast
Hoi.

Ik heb wat cassettebandjes geveild op ebay (nog gesealed en al, was verzamelaar *schaam schaam*)

Maar nu moet ik ze dus versturen he.. binnen nederland en duitsland.
Maar nu vraag ik me af hoe zwaar een cassettebandje ongeveer is.

Ik moet 2 bandjes (ma-xg 90 en een ma-x 90) sturen naar duitsland
En 2 bandjes binnen nederland.

Wie o wie weet het toevallig?
Google laat me in de steek. Of ik zoek niet goed.

Je neemt het bandje even mee naar het postkantoor. Voila. Weet je meteen hoeveel van die plakkers erop motten

Deze reacties waren wel te verwachten.
Ik wou het eigenlijk nu weten. Omdat ik betalingsgegevens zo snel mogelijk wilde
opsturen naar de kopers.
Ik weet niet of jullie het hebben gelezen. Maar aan het eind van mij OP. zet ik dus neer:

"Wie o wie weet het toevallig?"

Zoniet? danniet. Maar ff geen flauwe opmerking over te lui zijn enzo. Hoe weten jullie dat nou zo zeker??
Mischien heb ik wel de hele dag me ass-off gewerkt en thuis ook nog allerlei klusjes moeten doen!
Vind ik wel flauw hoor.
Het is alsof er een clubje van rechtse paupers op internet rondhangt en op 100 forums staan ingeschreven,
die wachten en azen op berichtjes waar ze standraaard 'luie zak" gelijk als eerste neer kunnen plempen...

Aangezien ik zelf geen weegschaaltje heb en google niks opleverde.
Maarja. danniet. toch?

Heb je niet een ons boterhammenworst in huis, of cervelaat eventueel.
Dan neem je in je linkerhand de boterhammenworst en rechts het cassettebandje.

En nou komt het, nu ga je wegen, met de hand, wat is zwaarder, wat is lichter..
Ik denk, de boterhammenworst of de cervelaat is 2x zo zwaar als het bandje.
Neem nu nog een cassettebandje er bij in je rechterhand en voel opnieuw.
Ik denk, 2 bandjes wegen meer dan 1 ons worst.

Nu een beetje gokken, ik denk zo'n 60 gram per bandje.

Origineel geplaatst door Daredevil
Het is alsof er een clubje van rechtse paupers op internet rondhangt en op 100 forums staan ingeschreven, die wachten en azen op berichtjes waar ze standraaard 'luie zak" gelijk als eerste neer kunnen plempen...
SHIT! Hij heeft ons door! :(

Zou een bandje ook zwaarder zijn als er muziek opstaat? En een CD lichter omdat er na het branden gaatjes inzitten? :confused:

8o)

Origineel geplaatst door Daredevil
Deze reacties waren wel te verwachten.
Ik wou het eigenlijk nu weten. Omdat ik betalingsgegevens zo snel mogelijk wilde
opsturen naar de kopers.
Ik weet niet of jullie het hebben gelezen. Maar aan het eind van mij OP. zet ik dus neer:

"Wie o wie weet het toevallig?"

Zoniet? danniet. Maar ff geen flauwe opmerking over te lui zijn enzo. Hoe weten jullie dat nou zo zeker??
Mischien heb ik wel de hele dag me ass-off gewerkt en thuis ook nog allerlei klusjes moeten doen!
Vind ik wel flauw hoor.
Het is alsof er een clubje van rechtse paupers op internet rondhangt en op 100 forums staan ingeschreven,
die wachten en azen op berichtjes waar ze standraaard 'luie zak" gelijk als eerste neer kunnen plempen...

Aangezien ik zelf geen weegschaaltje heb en google niks opleverde.
Maarja. danniet. toch?

Doe is rustig zeg. Niemand verklaart je hier voor lui. Wat je in dit stukje zegt had je in het begin moeten vertellen. Nu kun je een thread verwachten met allemaal van dit soort berichten.. En dan moet je nu niet gaan mekken dat je niet binnen 10 minuten het juiste antwoord krijgt.

r

Luie zak !

ik ben rechtshandig, maar linksdragend en sta alleen op dit forum ingeschreven, heb niet op je post gewacht maar post dit wel als eerste, dus je aanname klopt niet

:biertje:

gaat weer helemaal nergens over :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back