Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) ik vind hem inderdaad wat schel klinken, is het mogelijk om iets meer dikheid er in te krijgen, heb je die pitch glides met de ribbon gedaan?Origineel geplaatst door Lennox
komen de andere geluiden ook hieruit?
Origineel geplaatst door mansher
Dit heb ik ff bij elkaar gepield op de A6,alle klanken dus van de A6,opgenomen door de mixer van de system 100 en de Evans ES5 op de send,ook een minimum aan interne A6 fx......
Ik weet het,hij klinkt dunner,maar dat ligt niet aan de synth maar aan mijn programmatie,ik heb er namelijk redelijk wat HPF bijgemixt,het kan dus dikker,maar da's dan smaak geloof ik...Verder vind ik persoonlijk dat de A6 een groot stuk van de persoonlijkheid van de cs'n weet te grijpen als je er wat mee overweg kunt.......
http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=12WZGWHR9WUG63A6DPGD8QZJWX
ik hoop dat jullie er wat aan hebben....
Misschien nog ter info,ik heb een CS60 staan om te vergelijken,dat maakt het natuurlijk wel wat makkelijker....

Origineel geplaatst door mansher
Dit heb ik ff bij elkaar gepield op de A6,alle klanken dus van de A6,opgenomen door de mixer van de system 100 en de Evans ES5 op de send,ook een minimum aan interne A6 fx......
Ik weet het,hij klinkt dunner,maar dat ligt niet aan de synth maar aan mijn programmatie,ik heb er namelijk redelijk wat HPF bijgemixt,het kan dus dikker,maar da's dan smaak geloof ik...Verder vind ik persoonlijk dat de A6 een groot stuk van de persoonlijkheid van de cs'n weet te grijpen als je er wat mee overweg kunt.......
http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=12WZGWHR9WUG63A6DPGD8QZJWX
ik hoop dat jullie er wat aan hebben....
Misschien nog ter info,ik heb een CS60 staan om te vergelijken,dat maakt het natuurlijk wel wat makkelijker....
(niet lachen s.v.p. Mac haters, dit is al pijnlijk genoeg...)

Origineel geplaatst door mikeandrews
Hey die Marcel, leuk je weer eens tegen te komen
Hier een klein stukje typische CS lead achter wat Piano door de Andro...
Klinkt heerlijk, die stukjes die je gepost hebt!
Origineel geplaatst door Marcel D
Hey Mike, lang niet meer gezienKlinkt heerlijk, die stukjes die je gepost hebt!
Nou, ik heb net even een stukje in elkaar gefriemeld met alleen een T8 en een CS80, uiteraard met een gezonde dosis galm en wat delay.
Hier is de T8
En hier de CS80
![]()
chariots of fire-achtige kwint met brass sound doet, die vond ik heel erg overtuigend cs80 !
Geniale preset naam overigens...Origineel geplaatst door Marcel D
Nou, ik heb net even een stukje in elkaar gefriemeld met alleen een T8 en een CS80, uiteraard met een gezonde dosis galm en wat delay.
Hier is de T8
En hier de CS80
[/B]

) en de iets complexere structuur(die trouwens niet ZO extreem is) onder de knie te krijgen,het is de moeite waard!!
)