Ik wil graag een mic pre-amp aanschaffen, bij voorkeur mét een digitale uitgang (spdif of AES/EBU). Liefst ook voor niet al te veel geld. Nu zag ik de Behringer VX2496 voor rond de 100 euro. Heeft iemand ervaring met dat ding? Klinkt het een beetje? Ik hoef geen hele dure buizen pre-amp maar het moet wel een beetje fatsoenlijk zijn. (en laten we nu aub niet weer een hele Behringer welles / nietes discussie opzetten...)
Is dit een goede aankoop of kan ik beter voor hetzelfde (of iets meer) geld, iets anders (evt zonder digitale aansluiting) aanschaffen. Liefst niet meer dan 150 euro...
Toepassing: Het af en toe inzingen van mijn eigen nummers. (elektronische pop) met een AKG C451. Behringer DDX3216 mixer /Audiophile 2496/ Cubase SX.

Is dit een goede aankoop of kan ik beter voor hetzelfde (of iets meer) geld, iets anders (evt zonder digitale aansluiting) aanschaffen. Liefst niet meer dan 150 euro...
Toepassing: Het af en toe inzingen van mijn eigen nummers. (elektronische pop) met een AKG C451. Behringer DDX3216 mixer /Audiophile 2496/ Cubase SX.