Oprichten van producers gezelschap voor commerciele dance

Don Cor(leon)e

Stamgast
Ben op zoek naar iemand die met mij wil samenwerken in het maken van voornamelijk commerciele dance tracks.
Dus het schrijven, arrangeren en produceerwerk. Iemand die me aanvult. Een goede zangerers heb ik al.
Het liefst omgeving Limburg, Zuidoost Brabant daar ik in omgeving Venlo woon.
Leeftijd ongeveer tussen 25 en 40 jaar oud, en met commercieel gevoel!

Ben benieuwd...

koop een broodrooster...

koop een broodrooster...

Hit garantie???

mmmmhh, koop een broodrooster, zit een jaar garantie op ,-))

In de muziek heb je nooit garantie.

Zoek trouwens iemand echt hier uit Limburg of zuidoost Brabant, Gelderland, dus iemand in een redelijke afstand.

horen

horen

Sorry, ben nog nergens te horen, moet wel verandering in komen natuurlijk.

...maar wat is de rede dat iemand met jou samen moet werken? wat is jouw inbreng dan?

mijn inbreng zal zeker groot zijn! Maar ben democraties en kan tegen kritiek, dus alles is bespreekbaar.
ik zoek iemand die de scherpe kantjes eraf haalt, iemand die iets toevoegt aan wat ik
maak. In het verleden zijn er behoorlijk veel producers duo's en trio's geweest met behoorlijk veel succes,
waarom zou dat niet in de dance kunnen, er zijn voorbeelden van. Het moet natuurlijk wel klikken.
Het opzetten van een hitfabriek, dat is eigenlijk wat ik graag wil proberen, let dus op, proberen, het wil natuurlijk niet
zeggen dat het uiteindelijk succes heeft, maar ja, wie niet waagt die niet wint.

ik denk dat mensen hier bedoelen, dat niemand hier weet wat je eigenlijk in vredesnaam doet en kan. Een track van je bijv geeft daar een beeld van.

Origineel geplaatst door Pjotr G
ik denk dat mensen hier bedoelen, dat niemand hier weet wat je eigenlijk in vredesnaam doet en kan. Een track van je bijv geeft daar een beeld van.

Idd. Waarom zou iemand met je willen samenwerken als diegene nog nooit heeft gehoord wat je kan en wat je maakt. Als je nou ergens een(liefst meer) trackje(s) zou kunnen posten dan weten andere ook beter wat je zoekt, wat je doet en of zij ook met hetzelfde bezig zijn.

Origineel geplaatst door Don Cor(leon)e
ik zoek iemand die de scherpe kantjes eraf haalt, iemand die iets toevoegt aan wat ik
maak.

iemand die beschikt over talent en creativiteit?

-C-

Re: Re: horen

Re: Re: horen

Origineel geplaatst door 6 trak
op z'n minst verbazend met die gearlijst van je...

dat wou ik net zeggen ....

met zo'n gearlist moet je toch wel wat leuke tracks of op zn minst snippets kunnen laten horen :)

Zielig om hem nu af te gaan zeiken vanwege zijn ambitie. En al helemaal om te zeggen dat je iets van hem wilt horen zodat je vergelijkings materiaal hebt. Produceren is iets anders dan een oordeel halen uit een track.

Ohja, je moet natuurlijk bergen apparatuur hebben om inspiratie te kunnen opdoen........................

Thanx Mostatic voor je suport!

Nou, ik ben op home.nl wat mijn provider is webspace aan het aanmaken, zal kijken of ik daar dan
de track kan plaatsen waar ik nu mee bezig ben, dan ben ik van al dat gezeik af van iedereen die
wat wil horen!

Daarna mogen jullie commentaar geven ;-(

Tja als je wilt samenwerken werken om muziek te maken zul je het wel in dezelfde stijl zoeken. Een heavy metal gitarist voelt zich niet altijd op z'n plek in een blue grass gezelschap, om even een punt te maken.

Ook is het handig even het nivo van je aspirant partner in kwaad aan te horen, niet elke muziekschoolleerling kan na een jaar al in een jazzcombo.

Origineel geplaatst door Mostatic
Zielig om hem nu af te gaan zeiken vanwege zijn ambitie. En al helemaal om te zeggen dat je iets van hem wilt horen zodat je vergelijkings materiaal hebt. Produceren is iets anders dan een oordeel halen uit een track.

Ohja, je moet natuurlijk bergen apparatuur hebben om inspiratie te kunnen opdoen........................

niemand hier zeikt hem af .....

we zijn alleen geintresseerd wat ie ongeveer qua sounds en muziek uit zn apparatuur haalt .....
hele normale vraag lijkt mij ....
al helemaal als je op zoek bent naar een partner ... dan wil je toch wel ff horen wat ie maakt zodat je zelf ook een idee kan scheppen van wat zouden we hiermee wel of niet kunnen bereiken ..ipv alleen zn gear te bewonderen toch ?

Origineel geplaatst door Mostatic

Dit is natuurlijk een post die weer nergens op slaat.
Niemand zeikt hem af om zijn ambities en het lijkt me niet meer dan normaal dat als je met iemand wilt samenwerken dat je dat enig beeld wil hebben van wat de ander precies doet. Commerciele dance is nogal een ruim begrip.
Don Cor(leon)e zal zelf ook wel eerst willen weten met wie hij gaat samenwerken.

En als de beste Don Cor(leon)e zich aangevallen voelt door onze vragen/opmerkingen dan is hij waarschijnlijk prima instaat om zichzelf te redden.

EDIT:
Hmmm kennelijk een zelfde verhaal als resonance geschreven

k vin dat ze wel n leuke stem heeft

sounds n btje te ongeinspireerd
maar daar zoek je natuurlijk die partners ook voor

Back