ik vind dat we met zn allen pogingen tot commercieel succes met dit soort muziek massaal moeten boycotten
zonder dollen, ik denk dat je naar iemand op zoek bent die al behoorlijk afgestudeerd is op commerciele cliche's in muziek
we kunnen er met zn allen tegenaan schoppen, maar een goede commerciele hit is qua cliche's wel tot in de puntjes verzorgd. en er zijn mensen die t uithouden om daar zich een paar jaar in te verdiepen, dus ik denk dat je die wel gaat vinden, succes
ik vind deze track te voorzichtig en laksig
je kan best deze feel houden en de track wat interessanter maken denk ik. je moet als luisteraar wat meer heen en weer gesmeten worden. t is niet alleen t mixen imo wat er nog aan schort. hij mist ook nog dat ene ding om een hit te zijn.. de gimmick, de herkenbaarhheid.
nog een laatste ding:
hoezo die enorme drang naar commercieel succes? met alle respect, maar ik denk dat veel mensen zoiets als deze track kunnen maken. als die naar een prodjoesert gaan zoeken zullen ze niet allemaal wereldhits maken lijkt me.
ik denk dat op zoek gaan naar je eigen sound en persoonlijk ontwikkelen je eerder tot een hit zullen brengen.
ik proef dat je daar naar op zoek bent en niet zozeer naar een persoon. en juist dat is t allerleukste van muziek maken, jezelf proberen te overtreffen. en dat die ontwikkeling voor je gevoel niet snel genoeg gaat is logisch en heeft met gezonde ambitie te maken. grote tip: trek je internet er uit, gooi je telefoon weg en sluit je een maand op met die gear van je. moet je eens kijken hoe t daarna klinkt.
die tip geldt ook net zo goed voor mijzelf overigens
succes!