Lekkere stem inderdaad 
Candy candy - iggy pop
leuk nummer!
Dit soort spul kan ik dus niet uit mijn gear krijgen. Maar het is nu duidelijk welke kant je uit wilt.
Iemand die heel goed kan mixen ofzo zou je project een leuke boost kunnen geven (en ik zeg NIET dat je niet kunt mixen hoor
).
Ben je trouwens van plan om minder voor de hand liggende nummers te gaan coveren of is dit gewoon toevallig een cover? Damn... wat dat betreft heeft het meer inhoud dan de gemiddelde trance kraker
.
-C- herinnert zich een track met de zeer diepgaande tekst "Tell my why we build castles in the sky ... why o why... castles in the sky" met een lullig FM belletje dr achter...
-C-

Candy candy - iggy pop
leuk nummer!Dit soort spul kan ik dus niet uit mijn gear krijgen. Maar het is nu duidelijk welke kant je uit wilt.
Iemand die heel goed kan mixen ofzo zou je project een leuke boost kunnen geven (en ik zeg NIET dat je niet kunt mixen hoor
). Ben je trouwens van plan om minder voor de hand liggende nummers te gaan coveren of is dit gewoon toevallig een cover? Damn... wat dat betreft heeft het meer inhoud dan de gemiddelde trance kraker
.-C- herinnert zich een track met de zeer diepgaande tekst "Tell my why we build castles in the sky ... why o why... castles in the sky" met een lullig FM belletje dr achter...
-C-