richard2000 SyBorg Lid sinds 25 juni 2005 Berichten 4.239 Locatie Aan de kust 20 februari 2006 #21 Of die aplaus borden die oplichten bij die shows, die zijn niet gesynct aan de band, of beter, de tape.
Of die aplaus borden die oplichten bij die shows, die zijn niet gesynct aan de band, of beter, de tape.
Cheimoon Ouwe rot Lid sinds 25 juli 2003 Berichten 3.519 Locatie Ottawa 20 februari 2006 #22 Origineel geplaatst door Pace Of het zijn van die jokers die met oordopjes in naar een optreden gaan... Zie meer... Juist ja!
Origineel geplaatst door Pace Of het zijn van die jokers die met oordopjes in naar een optreden gaan... Zie meer... Juist ja!
DRe SSM spacestation Lid sinds 20 oktober 2004 Berichten 5.126 Locatie Hilversum 22 februari 2006 #23 Origineel geplaatst door BananaWorld Volgens mij heeft het wel iets te maken met het verschil in afstand tussen de voorste rij en de achterste rij. Zie meer... das niet hellemaal waar ze gebruiken delays op de pa zodat iedereen het de zelfde tijd hoort maar als je naar een goedkope band gaat weet ik het niet. Origineel geplaatst door ISPdeRuiter Sommige volkeren klappen op de beat(1-2-3-4), andere daarentegen op de afterbeat (2-4). Zie meer... duitsers schijnen nogal klapvee te zijn, nederlanders zingen meestal mee.
Origineel geplaatst door BananaWorld Volgens mij heeft het wel iets te maken met het verschil in afstand tussen de voorste rij en de achterste rij. Zie meer... das niet hellemaal waar ze gebruiken delays op de pa zodat iedereen het de zelfde tijd hoort maar als je naar een goedkope band gaat weet ik het niet. Origineel geplaatst door ISPdeRuiter Sommige volkeren klappen op de beat(1-2-3-4), andere daarentegen op de afterbeat (2-4). Zie meer... duitsers schijnen nogal klapvee te zijn, nederlanders zingen meestal mee.