mijn cs80 website

Ik hoop dat de links naar het filmpje en de audio bestanden weer snel online komen.

Laatst gewijzigd:
Grappig, die CS80 zie je ook staan in de Alchemists of Sound documentaire.
Dan staat er trouwens ook een Yamaha SY2 naast.
Hier is die blijkbaar al vervangen door een ARP Oddysey.

Zowiezo vind ik deze versie van de Doctor Who track dè best klinkende versie!

tijd voor een nieuwe ehh oude demo: een demonstratie van oa de CS80 in de BBC radio workshop, making of dr Who theme. Erg leuk !

Zalig filmke!

Merci voor de link!

Origineel geplaatst door Hanz
Grappig, die CS80 zie je ook staan in de Alchemists of Sound documentaire.
Dan staat er trouwens ook een Yamaha SY2 naast.
Hier is die blijkbaar al vervangen door een ARP Oddysey.

Zowiezo vind ik deze versie van de Doctor Who track dè best klinkende versie!

Dit is zeker één van de beste versies (die versie van Ron Grainer vind ik net ietsje beter), grappig is dat ik de Evolution, music from DR Who cd zojuist weer heb opgerakeld uit mijn archief en deze versie van Peter Howell staat er ook op maar draait hierop een stuk sneller.
Bedankt voor de gave link.:halleluja

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door wouw
tijd voor een nieuwe ehh oude demo: een demonstratie van oa de CS80 in de BBC radio workshop, making of dr Who theme. Erg leuk !

http://www.youtube.com/watch?v=C1Pl83oqGhg
over de radio works shop van de bbc gesproken

iemand vorige week zaterdag gekeken bbc
was een uur lang docu over van the "putney"tot plate rev,s en fatte soundtechnieks ,..[allesen mn tv ruist op de uk grrr,..
was erg fatt
:engel:

dit is echt wel dé sssshhhit!!

ik ga toch maar verder sparen voor een cs80...

love it! thanx for sharing.

Wow, dit zijn echt de leukere filmpjes!

De serie heeft veel indruk op me gemaakt als kind en keek geregeld de andere kant op als het even te eng werd. Naar ik nu begrijp heeft de CS-80 daar dus behoorlijk aan bij gedragen :D

Aardig linkje nog nav het filmpje en meer over dr. Who natuurlijk in deze thread :kroon:

Wat heerlijk filmpje, die vent had echt een droombaan. De hele dag betaald prutsen met een cs80, een odyssey en meer... :{

Origineel geplaatst door jgeers01
Ach, Vangelis :{

Van de week overigens de film Blade Runner gekocht, niet zozeer voor de film overigens :D

Ik ook en volgens mij is niet alle muziek die op de dvd staat op de cd aanwezig en viceversa. Het viel me wel op dat sommige nummers duidelijk anders klonken dan op de cd, net alsof het anders gemixt was.

Ach, Vangelis :{

Van de week overigens de film Blade Runner gekocht, niet zozeer voor de film overigens :D

Dat slechte geluid maakt het filmpje eigenlijk nog mooier, alsof het van een andere planeet weg komt, en dat we het toevallig hebben opgevangen. (hmmzz... ik droom wat weg)

Dit is neem ik aan nooit uitgebracht? Pure improvisatie lijkt me zo . jammerrrr

8)

Vangelis achter een fijn setje CS-sen bij het 'China' concert in 1979 :)

c7902.jpg

Meer foto's

Wow, dit zijn echt de leukere filmpjes!

De serie heeft veel indruk op me gemaakt als kind en keek geregeld de andere kant op als het even te eng werd. Naar ik nu begrijp heeft de CS-80 daar dus behoorlijk aan bij gedragen :D

Aardig linkje nog nav het filmpje en meer over dr. Who natuurlijk in deze thread :kroon:

hij was bang voor de cs80 haha
[ik de bere boot ,..zakenpief vondt ik eng
was ik al 4of6 ofso

http://www.youtube.com/watch?v=iQ-lrVMxhMY&mode=related&search=

die txt ook ; peter & his latest piece of music equipment
a computer thats music ....oh doet de computer dat
wellol

Back