Korg Electribe RMKII

Origineel geplaatst door GeeEs
hele goeie.. FX bakje erachter doet bij mij ook wonderen...

Virtualizer pro doet zijn werk ;)

btw wel jammer dat er geen attack/release op zit, tjah kan wel evenaren maar zou leuk geweest zijn, zeker omdat ik veel tikjes hoor in patterns en als ik draai aan de knoppen krijg ik het wel weg maar attack zou leuk zijn

Origineel geplaatst door Galo
Virtualizer pro doet zijn werk ;)

doet zn werk maar of t klinkt is een ander verhaal .....

zelfs de meeste freeware plugins vindt ik nog beter klinken ..... maar ja meningen verschillen :)

maja ik ben dan ook nog niet zo ver dat ik de mogelijkheid heb ultra dure filters aan te schaffen maar dat komt nog wel voor nu doet hij zijn werk goed vind ik ;)

Het is bij mij ook geen drumcomputer he...meer een friekmashien.

Drums maak ik zelf wel mocht ik ze nodig hebben. (in Live 4)

nog een mede live-naar, lekker pakket he ;) weer net zoveel fun al back in de impulse trackker days, beetje of topic maargoed ;), het apparaatje heb ik nu wel door geloof ik nu de routing naar midi/audio (voor opname) nog maar weet niet of de pc dat wel tracked ;)

Midi? Wat is dat? :D

Live is perfect voor mij i.e.g.: alles gaat er live, zonder sequencen in..lekker spontaan. Eventueel Kontakt ofzo als plugin, maar verbazingwekkend weinig. (Wel veel Impulse en eh...die andere...)

....en dat na al die jaren Atari met Cubase.... :eureka:

impulse, operator en simpler ;) nu nog een mogelijkeheid om er zelf van die modules voor te kunnen schrijven maar zover ben ik nog niet met live ;)

Laatst gewijzigd:
Modules voor schrijven?
Operator heb ik niet, maar een update naar Live 5 sluit ik niet uit. (daar zit ie bij in meen ik)
Absynth lijkt me ook nog wel wat...maar goed.

Trouwens, die ER 1 van me werkt prima met mijn DD5 drumpads.
Gewoon lekker jammen, zoals ik al zei: kraftwerk style. 8D

Origineel geplaatst door TanTaRa
Modules voor schrijven?
Operator heb ik niet, maar een update naar Live 5 sluit ik niet uit. (daar zit ie bij in meen ik)
Absynth lijkt me ook nog wel wat...maar goed.

Trouwens, die ER 1 van me werkt prima met mijn DD5 drumpads.
Gewoon lekker jammen, zoals ik al zei: kraftwerk style. 8D

Operator kun je er extra bijkopen. Je krijgt 'm alleen nooit gratis.

Leuk synthje maar ik zou het eerder bij een hardware FM bak houden. Operator is namelijk gewoon te duur voor wat het doet.

ow...ik had iets anders in gedachten dan.
In mijn Logic zit een prima FM plug in. Anders pak ik mijn YS 100 wel. of een andere bak.

Ik had het kunnen weten "operator" ....was zekers moe :P

Back