Lexicon MX200

aeroflux

Stamgast
De Lexicon MX200, effectenbak met VST-hosting via USB, erg mooi natuurlijk en niet duur,

Maar heeft iemand ervaring met deze module, en wat is de kwaliteit ? Moeten we m vergelijken metde MPX100/200 of is ie te vergelijken met de MPX550 ?

groet van Aeroflux

Kwa geluid vind ik hem te vergelijken met de MPX110 / 100.

Maar de bediening via usb is echt een groot voordeel
Op je scherm zie de layout van het apparaat en zo kun je alle knoppen bedienen. Ook het importeren en exporteren van presets gaat zo makkelijker als via sysex
Via de USB kabel kun je ook de midi beat clock versturen zodat dit weer een midi aansluiting scheelt op je midi device.

Ok , bedankt voor de reactie, ik dacht al dat ie ongeveer hetzelfde klonk als de MPX100, maar het bedieningsgemak is wel een groot voordeel natuurlijk. Nu komt er een nieuwe Lexicon : de MX400, ben benieuwd wat de specs zijn en hoe die klinkt.

Origineel geplaatst door aeroflux
Ok , bedankt voor de reactie, ik dacht al dat ie ongeveer hetzelfde klonk als de MPX100, maar het bedieningsgemak is wel een groot voordeel natuurlijk. Nu komt er een nieuwe Lexicon : de MX400, ben benieuwd wat de specs zijn en hoe die klinkt.

The MX400 will be available at an estimated street price of $499.95. MX400XL will have an estimated street price $549.95

grootste verschil gaat zijn dat ie 4 in en 4 uit heeft (2 x stereo in en uit wat de mx200 niet kon) en hij zal geschikt voor surround zijn .....als ik zo naar die prijs kijk dan is voor mij de mx400 niet aantrekkelijk ....

Ik gebruik ook de MX200. Hij klinkt fantastisch en is supergebruiksvriendelijk. Een absolute aanrader voor die prijsklasse !

Back