gebruikte synts italodisco

Re: Nee de kop van Groningen

Re: Nee de kop van Groningen

Origineel geplaatst door revolutionitalo
Hoi,

Ik kom uit Uithuizen (kop van Groningen), maar ben vanaf 1986 (vanuit het begin van I Venti D'Azzurro) actief in deze wereld. Ik heb in 2004,2005,2006 3 party's gehouden in Tynaarloo, waar vele haaglanders aanwezig waren, Met medewerking van Marcello, heb ik Scotch, Miko Mission, en Brian Ice on stage kunnen krijgen.

Zelf kom ik regelmatig in Den Haag, en vrienden zijn, Emile Petiet, Chris Duyvenstein, Sandra van der Stelt, Savino, Marcello, Dennis van de Berg, enz enz...

Ik ben sinds het begin van dit jaar begonnen mijn studio uit te breiden, en zelf iets preoberen te maken.
Ik heb een Intel Duo Core met 2048 geheugen, origineel Cubase 4, Veel softsynths, Kontakt 2, verder een Keaboard met Autopamming, een Korg Control Pad, verder een Alan & Heath Xone 92 met Pioneer CDJ 800 spelers.

Dus langzamerhand redelijk compleet, dus lekker iets gaan proberen te maken.
Mixen doe ik ook nog steeds, ik ben bezig met Quatro Bomba mixen, dit zijn 4 oude italo's in 1 mix. Je kunt ze ook horen op Fantasy Radio.

Groeten Sander

:biertje: Ik vroeg het eigenlijk, omdat ik een Sander ken(de) uit mijn middelbare schooltijd (in Den Haag) die ook Italo-freak was/is. Ik vroeg me dus even af of jij dat toevallig bent.

Back