[Antiek] Kawai Ms710

aaha! zo. Meen je da?

Eeuhm daar ging isets fout, hier maar even verder.

Ik ken het apparaat dus niet, maar nu zit het zo. Ik zit in een band en we willen oefenen, fijn ja, maar het is nogal ver van huis en ik kan m'n eigen keyboard niet meeslepen. Nu is er op de plaats waar we gaan oefenen dus een Kawai ms710 (volgens mij is dat een midi keyboard maar ik kan me vergissen) aanwezig. Weet iemand wat meer van dat ding, want diegene die dit nieuws tot mij heeft gebracht heeft verder ook geen verstand van keyboards. Zit er nog een beetje geluid in (het hoeft echt niet veel te zijn, als ik er maar wat mee kan oefenen)... kan ik er nog wat mee..

Kortom wie kent dit stuk antiek en wat doet het?

Ja fijn, maar ik heb google (de traditionele versie uiteraard) al geprobeerd en op een paar thuisgebruikers na die zo'n ding in hun bezit schijnen te hebben en als midiklavier gebruiken ben ik er niet echt veel over tegen gekomen. Dus toen dacht ik van, kom laat ik het dan maar eens proberen op een forum waarbij de kans vrij groot is dat er iemand ooit (van) zo'n apparaat gehoord heeft, die mij dan ook nog eens zou willen vertellen wat het is.

Back