Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Nerve
Western Union = BIG NO NO!
Origineel geplaatst door Backdrop
Indeed
Maar wat ik niet snap van die scammers is dat ze zo onwaarschijnlijk laag in prijs gaan zitten. Als je er nou 2500 Euro voor vraagt en niet zegt dat je meerdere units hebt zullen toch een hoop minder mensen argwaan krijgen.
Origineel geplaatst door mono-poly
Met Western Union is niks mis hoor.
Gebruik het zelf vaak genoeg.

Origineel geplaatst door Camiel Toe
En toch zijn er genoeg mensen die er nog intrappen, terwijl deze gasten toch een hoog Bassie & Adriaan gehalte hebben.

Origineel geplaatst door mono-poly
Ja dit is duidelijk een Scam.
Met Western Union is niks mis hoor.
Gebruik het zelf vaak genoeg.
Origineel geplaatst door gijs
Dus ik mailde terug dat ie eerst goed Engels moest leren schrijven
Nigeriaans postadres, die zei dat ie uit Zweden kwam en in dezelfde mail dat ie in Engeland woonde
En toch zijn er genoeg mensen die er nog intrappen, terwijl deze gasten toch een hoog Bassie & Adriaan gehalte hebben.
Origineel geplaatst door Tactic
Adriaan oke... maar er is niks mis met Bassie!
Maar dat heeft er toch niets mee te maken. Er zijn toch ook Britten die niet fatsoenlijk Engels kunnen schrijven ?

hoe jullie toch weer kunnen uitkomen op behringer, om deze weer af te kunnen kraken het is gewoon knap. applausOrigineel geplaatst door gijs
idd, maar het was het totaalplaatje van heel krom engels en verkeerd opgebouwde zinnen omdat meneer duidelijk 'zoek' en 'vervang' had gedaan. Waar eerst Korg Triton had gestaan bv. stond nu een spatie te veel en dan Mixer met hoofdletter, kromme constructies.
Maar ik geef ze wel mee, het verhaal dat ze altijd bedenken is top. Nu was het dat zijn oom een band wilde oprichten voor de kerkdiensten op zondag, maar weinig geld had. Hij ging hem helpen met het aankopen van instrumenten. Natuurlijk, dan zou ik ook veel te veel gaan bieden op ruisende mengpanelen in Nederland![]()

Origineel geplaatst door dr.DRé
hoe jullie toch weer kunnen uitkomen op behringer, om deze weer af te kunnen kraken het is gewoon knap. applaus![]()

Origineel geplaatst door Backdrop
[BWat is het toch met Nigeria dat daar de meeste van dit soort ongein vandaan lijkt te komen? [/B]