Ableton live 5 + powerbook G4

Waarom zou ik daar nu naar kijken als ik Panther heb en die upgrade voor Tiger is, Trouwens een vriend draait ableton 5 met een 3,8 dual processor 64bit van Amd met een Digi001 als audio interface en die heeft dezelfde problemen en nee deze persoon heeft geen crack maar de echte gekochte versie.

Ahhja en dan nog iets Check ableton forum bugs and problems. Ik ben niet de enige!!!!!!!!!!!

Origineel geplaatst door Lightning_Lucas
Waarom zou ik daar nu naar kijken als ik Panther heb en die upgrade voor Tiger is, Trouwens een vriend draait ableton 5 met een 3,8 dual processor 64bit van Amd met een Digi001 als audio interface en die heeft dezelfde problemen en nee deze persoon heeft geen crack maar de echte gekochte versie.

Ahhja en dan nog iets Check ableton forum bugs and problems. Ik ben niet de enige!!!!!!!!!!!

Als je het zo goed weet sluit deze thread dan en zoek het lekker zelf uit met je uitroeptekens ..

bij werkt een P4 3ghz laptop + ablton + hercules 16/12 geluidskaart als een trein.

In het begin had ik ook problemen maar toen gebruikte ik ook nog geen geluidkaart, die tip werd mij dus gegeven om een externe te gebruiken, maar toen werkte het nog niet zoals het zou moeten zijn. Bleek dus nog steeds de onboard geluidkaart het conflict te geven, deze heb ik toen in het bios uit gezet en het draait nu al een zonnetje:P

misschien hebben jij en je vriend hier wat aan.

Origineel geplaatst door dextah
Als je het zo goed weet sluit deze thread dan en zoek het lekker zelf uit met je uitroeptekens ..

Amen, geen vragen stellen als je de antwoorden niet wilt horen.

Ik draai Ableton 5 ook met een Dualcore 3.8Ghz Athlon64 en dat draait gewoon prima (met de ex Motu 828MKII van Bass-Molecules toevallig). Ook met dik cpu vretende Reaktor ensembes erin.

Probeer de 5.2 Beta4 eens....zitten wat fixes in voor cpu spikes.

Origineel geplaatst door dextah
Tut tut.
Vriendelijker mag ook wel hoor.

Back