Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heb je niet een PB uit de (recente) reeks met audioproblemen? check de mac-threadOrigineel geplaatst door Lightning_Lucas
bij mij staat die ook op 44100 in ableton, maar op de mac zelf weetek niet
oh had dat dan gezegd! zullen we meteen langskomen om 't voor je op te lossen...?Origineel geplaatst door Lightning_Lucas
ja ik ben toch juist aant zoeken, maar vindt er echt niks over; Sorry maar ik zie het echt niet. Ben uiteindelijk ook al 28uren wakker.
Origineel geplaatst door Lightning_Lucas
Ja het zijn voor mij roemoerige dagen geweest in verband met dit probleem, omdat zowel Apple belgium geen antwoord wist en evenmin de verdelers van ableton in België.
Maar toch bedankt voor al jullie hulp omtrent dit onderwerp.
Maar nu nog één vraag ik heb Panter en geen Tiger dus volgens mij zal ik met het probleem blijven zitten.
Mss slim gezien van mac om dat dan opgelost is met Tiger te kopen
Ik heb de originele geluidskaart van de Powerbook. Dat is volgens mij een core audio (kon ik alleen maar kiezen in ableton).

Ik heb de originele geluidskaart van de Powerbook. Dat is volgens mij een core audio (kon ik alleen maar kiezen in ableton).
En wie kan mij garanderen dat met een externe geluidskaart Ableton wel zal werken, en zoja wat kunnen jullie mij dan aanraden
BTW die crack was om ableton te testen en nergens anders voor (ik dacht mss ligt het probleem bij de demo)