Help!!! ik zoek een schakelaar voor TR808

Ernst_Hill

Gepokt en gemazeld
Beste mensen...wie heeft er voor mij een schakelaar die onder de start/stop knop zit van mijn TR808....die doet het dus niet meer...Als ie het weer doet is ie te koop...Laat me iets weten

Ik dacht ook al dat ie een beetje te plat was voor de 808...de schakelaar is hoger...Gelukkig heb ik niets besteld :)...
Het blijft een dillema

denk dat je best de knoppen uitkuist, zo met 3 verschillende soort sprays,

best es uitleg vragen aan iemand die er meer van weet ;)

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik dacht ook al dat ie een beetje te plat was voor de 808...de schakelaar is hoger...Gelukkig heb ik niets besteld :)...
Het blijft een dillema

mijn start/start knop was ook helemaal verneukt..
heb zelfs een hele poos mn mc 202 in sync als start/stop voor mn 808 gebruikt... das gelukkig nu opgelost (zie onder)..!!!

Kan Martijn Music House je niet verder helpen?

Origineel geplaatst door rvooh
denk dat je best de knoppen uitkuist, zo met 3 verschillende soort sprays,

best es uitleg vragen aan iemand die er meer van weet ;)

uitspuiten heeft geen zin..heb ik al gedaan...

uitspuiten heeft geen zin..heb ik al gedaan...

ik bedoel werkelijk de schakelaar uit elkaar halen en hem een badje van 3 soorten in de elektrohandel te verkrijgen chemicalien te geven
tenzij het een mechanisch defect betreft, reken maar van Yes dat dit zal helpen

Als je TR-808 echt weer knorren wil als een volgevreten
zwijn, dan kan er maar 1 oplossing die de jouwe kan zijn:

BOEMTSJAKkallakalakalaka

Axel

Origineel geplaatst door rvooh
ik bedoel werkelijk de schakelaar uit elkaar halen en hem een badje van 3 soorten in de elektrohandel te verkrijgen chemicalien te geven
tenzij het een mechanisch defect betreft, reken maar van Yes dat dit zal helpen

Dat heb ik nog niet gedaan...maaruuuh wel een goed idee...Ik ga het vanavond proberen..

Ik ben geen expert, maar ik wou toch nog even waarschuwen: PAS OP met contactspray! Sommige van die sprays bijten niet alleen het vuil weg, maar ook het 'contact' zelf. Een gewaarschuwd man... heeft meer gear :)

Origineel geplaatst door Eclectus
Ik ben geen expert, maar ik wou toch nog even waarschuwen: PAS OP met contactspray! Sommige van die sprays bijten niet alleen het vuil weg, maar ook het 'contact' zelf. Een gewaarschuwd man... heeft meer gear :)

Ik heb inmiddels expert schoonmaak advies ingewonnen....

eerst:

Kontakt 60

dan

Kontakt WL

dan

Kontakt 61

en dan iedereen happy.....een compressor om het zaakje schoon te spuiten is gewenst....

Ik heb inmiddels expert schoonmaak advies ingewonnen....
eerst:
Kontakt 60
dan
Kontakt WL
dan
Kontakt 61
en dan iedereen happy.....een compressor om het zaakje schoon te spuiten is gewenst....

wat zijn dit voor soort sprays? (iig een heel hoog alcohol percentage neem ik aan ivm het vervliegen ervan)
Wat is het verschil tussen de sprays?

de laatste stap snap ik ... schoonspuiten met luchtdruk :)

Ja, dat van die sprays is ook nieuw voor mij...

Heb je daar werkelijk 3 soorten voor nodig?

Is dat net zoiets als ontwikkelen en afdrukken van foto's?
Dat je met je stopbad (2e spray) het chemische proces van het vorige badje stopt ofzoiets?

Back