Probleem met geluid uit mn Microkorg

Sinan

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Ik zal me ff voorstellen. Ik ben Sinan en dit is mn eerste post.

Ik heb onlangs een Microkorg en een M-Audio Audiophile geluidskaart gekocht en nu heb ik een probleem.

Ik krijg geen geluid uit mn Microkorg op de pc. Ik heb de aansluitingen allemaal goed zitten. Ik heb midi in en out op de m-audio aangesloten en de jacks ook vanuit de microkorg in de m-audio zitten. Dit zit naar mijn mening allemaal goed. Ik kan de korg wel als midi-keyboard in reason gebruiken en ik kan ook het geluid uit de korg opnemen in soundforge. Als ik soundforge zit kan ik iets inspelen terwijl ik opneem en dan hoor ik dus niks , maar wel als ik het weer afspeel.

Weet iemand waar dit aan kan liggen. Help me!

groetjes Sinan.

direct monitoring aanzetten op je geluidskaart ...

hoe dit met jou geluidskaart werkt weet ik niet dus dat zul je ff moeten opzoeken ....
maar ben bijna zeker dat t hieraan ligt..

success :)

Ik heb het geprobeerd te vindenv resonance, maar ik kan nergens een mixerapparaat vinden waar ik het schuifje van de line-in kan open zetten. Herkent iemand dit probleem?

Misschien iemand die ook een Audiophile USB heeft en een synth gebruikt?

Origineel geplaatst door Sinan
Ik heb het geprobeerd te vindenv resonance, maar ik kan nergens een mixerapparaat vinden waar ik het schuifje van de line-in kan open zetten. Herkent iemand dit probleem?

Misschien iemand die ook een Audiophile USB heeft en een synth gebruikt?

en kan je ook nergens een mute knop vinden? erg vreemd . kan me niet voorstellen dat de audiophile dit niet heeft en een slider voor een line-in die ontbreekt kan ik me al helemaal niet voorstellen .

misschien heb je niet alle software voor je audiophile geinstalled?

Ik heb het eindelijk opgelost met Cubase.

De M-Audiokaart heeft geen mixer in de software wat ik dus wel een beetje wazig vind, maar je kunt het wel met behulp van een sequenceprogramma luisteren dus.

Nu nog leren hoe Cubase werkt:)

Bedankt voor je hulp in ieder geval, Resonance

gr Sinan

Back