HOUSE &GABBER 1985-2000 - nu op TV!

Ik ben ook niet boos, maar post geen dingen waar je geen verstand van hebt en mogelijk iemand mee kan beledigen.

Dat van die mongolen sloeg al helemaal nergens op Nolet, jij Doerak!! ;)

:biertje:

Jongens, niet vechten..

Ik heb Gabber nooit leuk gevonden, maar wel vrienden gehad die het top vonden en dat respecteer ik.

Origineel geplaatst door DJ41

Ten eerste is het "Your mother sucks cocks in Hell" want "You're" is "You are" en er staat geen : "Jij bent moeder die piemels in de Hell zuigt."

Ten tweede is dit geen wereldhit geweest

Ten derde is dat nummer pas een jaar oud en de gabber waar ze het hier over hebben is van veel langer geleden.

Ten vierde ben ik blijkbaar een mongool...

Lekker...

:frons:

Poeh poeh, het was maar een geintje hoor. Zoiets heet sarcasme....En ja, mijn engels zuigt ook piemels in hel.
Het was slechts om aan te tonen dat het moeilijk is om papa's en mama's te overtuigen dat gabber ook wel leuk kan zijn. Zij horen alleen over doden op houseparties en vreselijk nare titels van nummers, parties die Hellraiser heten en DJ's die namen als annihilator hebben.

Ik kijk overigens met gemengde gevoelens terug op de dagen in de Energiehal. Ik was er ooit nog toen Paul Elstak een gouden plaat kreeg voor die Star Wars ripoff. Dat was erg.
Maar de feesten waren top....en de dope ook trouwens 8)

Ik dacht altijd dat de ;) smiley een knipoog betekende? In de zin van....neem het niet te serieus, het is een grapje.

FF wat anders. Iemand op dit forum zei: "gabber is gestorven en gereïncarneerd als hardhouse". Wat is daar je mening over DJ41? Ik ben het er wel een beetje mee eens.

Een mening is een mening en een feit is een feit. Hardcore in de vorm van 190 BPM zie je niet veel meer, maar het is niet overgegaan in een andere style. Andere stylen worden geboren, maar stylen gaan niet in elkaar over. Soms lijken ze wel veel op mekaar, maar uiteindelijk verdwijnt er niets... er komt alleen steeds wat bij.

stijlen ;)

Origineel geplaatst door J-Run
"...DJ Paul Boomtak. Ik was hem bijna vergeten8)

En zo waren er nog meer zoals:
De Dondergod, Mental Theo en Charlie Low Noise, Lenny Dee ea

Ps. ik zal er meer posten als ik er aan denk, maar het is zo lang geleden

Origineel geplaatst door Nolet
FF wat anders. Iemand op dit forum zei: "gabber is gestorven en gereïncarneerd als hardhouse". Wat is daar je mening over DJ41? Ik ben het er wel een beetje mee eens.

Qua massaliteit en hype wel, eerst Hardcore, toen Trance, nu Hardstyle.

Hardstyle begint alweer in elkaar te storten, en ID&T organiseert een grote Thunderdome in Oktober.

Ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen, aangezien er geen nieuwe 'hype' muziek is na Hardstyle, heb ik het vermoeden dat men maar weer terug gaat naar de Hardcore.

ik zal er meer posten als ik er aan denk

Kotzaak Klan, NordCore, Amiga Shock Force, Reanimator, Manu Le Malin, Laurent Ho, Disciples Of Anihilation, PCP (zonder marc acardipane), Future Shock, Arjuna, Lenny Dee, Nasenbluten, Zenith (IST), Prophet (The Point), :halleluja: Die zijn teniminste echt hard. De meeste maken/verkopen nog steeds dezelfde muziek als in 1996 en zijn echt geen hardstyle/house gaan maken.

Als de scene er ooit klaar voor is komt het wel weer terug, mensen beseffen wat ze
hadden en nu missen, net als andere stijlen moet het gaan om de scene, de muziek
en dat was al een tijd niet meer. persoonlijk zie ik liever oldskool en rave
terugkomen, veel diverser en minder agressief.
Oh en wil gabber een beetje kan van slagen hebben een 2e keer is het verstandig
om de associaties met 666.hell enz. te gaan vergeten, dat heeft het niet nodig.
ik noem een stunned guys, scott brown, rob, prophet. weer terug naar de
stijl van de dance to eden feesten en ik ben er bij.

Origineel geplaatst door 20hz
Ik wil geen discussie beginnen, maar de begintijd van gabber was helemaal top, los van
of je de muziek wel of niet trok.

Absoluut... heb er niets meer aan toe te voegen. Tegenwoordig kunnen ze bij de meeste feesten er nog wel iets van leren...

Origineel geplaatst door 20hz

Oh en wil gabber een beetje kan van slagen hebben een 2e keer is het verstandig
om de associaties met 666.hell enz. te gaan vergeten, dat heeft het niet nodig.

Helaas (hihi) worden wij ook geassocieerd met alles wat god verboden heeft. (als we de auteur van het volgende stukje moeten geloven)

Dit is geschreven naar aanleiding van een "illegale housepartie" (dt2k2)...

pffft...
schrijf dan niets!

Attachments

• well.jpg
    well.jpg
    176,7 KB · Bekeken: 144
Back