Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Zoidsity
sommige vragen neigen idd wel naar zulke gedachtes..!

Origineel geplaatst door Outback
Ik vind persoonlijk die kick van raise your fist helemaal niet mooi... eigenlijk weinig kicks van angerfist vind ik mooi maar ik weet wel dat bijna al die kicks van hem gesampled zijn en wel 10 keer gestapeld zijn....
Goeie hardcore maken kan ook met alleen (gratis) software, het gaat om de kok niet om de keukenOrigineel geplaatst door Leendert
Hoeveel zou ik kwijt zijn (in euro's) aan apparatuur om goede hardcore te maken?

Origineel geplaatst door Leendert
Jah maar sommige werken niet als je andere nog niet hebt bewerkt, en dan als ik ze dan wel daarna bewerk hoor ik t wel. Maar moet ik nou gewoon een eigen kick maken of echt meteen een hardcore kick? want anders ben ik nu fout bezig om meteen een hardcorekick te krijgen?![]()

Origineel geplaatst door Leendert
Access Virus en Tha playah, dat klinkt wel fantastisch!![]()

Origineel geplaatst door The Unholy
He Leendert,
Koop een Access Virus, kun je kant er klare (professionele) hardcore-kicks uit halen die je op alle mogelijke manieren kunt tweaken. Ken je The Playah? Die maakt daar ook zn kicks mee.
En laat ik er nou net eentje te koop hebben... Als je m wilt hebben kan ik je gelijk laten zien hoe het moet.

Kant en klaar als "zit in de factory presets", nee. Maar dankzij een hele rits distortion stages, exponentiele envelopes, mwa.. 't komt er in de buurtOrigineel geplaatst door Outback
Sorry ik wil je verkoop niet in de weg zitten maar wat een bullshit dat de virus kant en klare hardcorekicks heeft!!!!
.Je moet altijd met filters iets doen anders word het nooit wat....![]()