Professionele hardcore kick?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Outback
Wij werken zelf met een TI maar hebben een paar keer een bass eruit gehaald maar wel door hem door een sherman en pedaaltjes heen te jassen.... maar dat met dat terug lussen heb ik nog nooit gehoord....staat dat in de handleiding of zelf verzonnen...????

er zit toch een audio input op? en een audio output dus even eenkabeltje er door trekken. het maakt toch geen ene fuck uit wie of wat die audio produceerd. en de helereutemeteut nog een x door de filters en distortion envelopes enz.

.....

Sorry ik wil je verkoop niet in de weg zitten maar wat een bullshit dat de virus kant en klare hardcorekicks heeft!!!!
Ik weet niet waar je die kick uit het voorbeeldje vandaan hebt... zou uit de virus kunnen komen maar niet het geheel...
Je moet altijd met filters iets doen anders word het nooit wat....:erm:

He Outback, wat ik daar geplaatst heb komt zoals ik al zei direct uit de Virus C, zonder compressie of oversturen. Natuurlijk bedoel ik niet dat dit standaard-presets zijn, ik heb ze zelf gemaakt met enig verstand van wat ik doe. En met filters ja. VIRUS FILTERS, die zitten in de rechter bovenhoek, probeer ze maar eens.

Misschien moet jij je eerst maar eens in die Virus TI gaan verdiepen voordat je mij hier voor leugenaar met een verkoop praatje komt uitmaken. Geloof je me niet dan ben je altijd welkom om hier langs te komen, kun je misschien nog het een en ander van opsteken.

Beste Leendert,

die is er niet! De één zegt dat het 'deze' is terwijl de ander 'dat' de beste vindt. Maar ik kan er nog aan toe voegen dat als je nou al dagen een flapresultaat uit de guitar rig krijgt, het hoog tijd wordt om een andere te gaan proberen...

als je een VST host hebt zou je eens bij http://www.kvraudio.com/ kunnen zoeken naar freeware distortion en filter plugins:
zoekstring en kies de beste uit

Dus niet kant en klaar of wel......;)

Jij zegt het verkeerd niet ik;)

Ik bedoel dus, zo uit de virus, zonder dat je er andere apparaten bij nodig hebt. Ik ben(op de Juno 2 na) ook nog nooit een synthesizer tegengekomen waar hardcore geluiden standaard al in zaten. En dat is maar goed ook... :biertje:

Wij werken zelf met een TI maar hebben een paar keer een bass eruit gehaald maar wel door hem door een sherman en pedaaltjes heen te jassen.... maar dat met dat terug lussen heb ik nog nooit gehoord....staat dat in de handleiding of zelf verzonnen...????
je hebt toch een input in je virus? dan vanuit je output terug naar de input, werkt prima...de interne distortion van de virus werkt ook prima en de virus z'n filters ook..

zijn prima hardcorekicks rechtstreeks uit de virus te halen

wat een geouwehoer..

hierzo...
klaar :

:yamaha:

Attachments

• pkick.mp3
    40,4 KB · Bekeken: 179
Origineel geplaatst door Nightstorm
je hebt toch een input in je virus? dan vanuit je output terug naar de input, werkt prima...de interne distortion van de virus werkt ook prima en de virus z'n filters ook..

ik ga mezelf voortaan spuit 11 noemen :D

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel verbaasd van ben dat dat uit de virus komt... wij gebruiken de virus voor andere doeleinden dus eigenlijk niet echt in verdiept.. gewoon een presetje pakken en door ander filters halen...:mega:

Niet zelf verzonnen, maar gehoord van Brennan Heart (die heeft een B). Maar volgens mij zou het in het apparaat zelf (dus zonder patchkabels) eigenlijk ook moeten kunnen. Iets met de externe input instellen op main outs of zo, ik heb het zelf nog niet geprobeerd.

Origineel geplaatst door Leendert
Maar welke distortion is volgens jullie nou het beste voor een kick te bewerken? Want deze laatste had ik met guitar rig gehaald maar daar krijg ik die buzz sound niet mee, ook niet als ik al voorgebrouwde kicks gebruik.

Ga naar de feedback en koop een Proco Rat distortion. Extragratis tip: zorg ervoor dat de batterijen van het ding maar halfvol zijn of zo.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel verbaasd van ben dat dat uit de virus komt... wij gebruiken de virus voor andere doeleinden dus eigenlijk niet echt in verdiept.. gewoon een presetje pakken en door ander filters halen...:mega:

Zonde van zo'n duur ding joh...

Kicks maak ik meestal door de pitch te koppelen aan de filter envelope. Nadeel is dat je die envelope dan niet meer kunt gebruiken.

Origineel geplaatst door Nightstorm

Dan zou je dus feitlijk de filter ook kunnen gebruiken met samples van je pc...???

Zo moeilijk is het niet.................
Ga er voor de rest ook niet op in.

Attachments

• prut.wav
    100,8 KB · Bekeken: 196
Origineel geplaatst door The Unholy
Zonde van zo'n duur ding joh...

Kicks maak ik meestal door de pitch te koppelen aan de filter envelope. Nadeel is dat je die envelope dan niet meer kunt gebruiken.

We hebben hem daar niet voor aangeschaft dus eigenlijk ook niet echt mee bezig geweest... maar kan er zeker binnekort is naar gaan kijken...

Altijd weer leuk om dingen te ondekken waarvan je niet wist dat ze bestonden;)

Origineel geplaatst door Mostatic

Moet ik dit nou echt serieus nemen of wat???:confused:

Nee vertel vertel vertel hoe doe je dat??

euh..het gaat hier om hardcorekicks :confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back