jezus wat een zpijt,...NOT
ik heb vanmiddag in een opwelling [omdatde evolver niet door ging ],...een pulse niet de+ ,gekocht
en net as zoveel andere speeltjes ...die ik kocht puur op specs [dv800 cs30 pro one =ooit]
iig ...geen spijt beter nog had ik het maar eerder gdaan ,...wat een knaller en intuitief qwerkt dat ding !!!
volgende vraag ik was altijd al benieuwd naar waldorf , kehb alleen nooit de moeite genomen om te luistren naar wavetable ...en analoge filters en arp.ensoo veel meer in een waldorf jasje ,
jammer dus is een puls te vergelijken met bbv microwave / q / en ander w-dorfs ???
ik heb een nieuwe liefde ,...
dat filtrer en die ...juist dcos [3x]
ik vindt hem persoonlijk zelfs erg veel op de se 1 lijken ,...matrix /3osc /wel iets minder opties maargoed ,...
- [ister al een grote pulse thread ???]
ik begreep dat rob papen ook sounds heeft gemaakt voor de pulse ,....
en zijn er mods en wat voor invloed "zeg maar"een ander software versie opdit app.
evolver kan nog ff wachten
vol loff
wie nog meer
wie volgt ....
ik heb vanmiddag in een opwelling [omdatde evolver niet door ging ],...een pulse niet de+ ,gekocht
en net as zoveel andere speeltjes ...die ik kocht puur op specs [dv800 cs30 pro one =ooit]
iig ...geen spijt beter nog had ik het maar eerder gdaan ,...wat een knaller en intuitief qwerkt dat ding !!!
volgende vraag ik was altijd al benieuwd naar waldorf , kehb alleen nooit de moeite genomen om te luistren naar wavetable ...en analoge filters en arp.ensoo veel meer in een waldorf jasje ,
jammer dus is een puls te vergelijken met bbv microwave / q / en ander w-dorfs ???
ik heb een nieuwe liefde ,...
dat filtrer en die ...juist dcos [3x]
ik vindt hem persoonlijk zelfs erg veel op de se 1 lijken ,...matrix /3osc /wel iets minder opties maargoed ,...
- [ister al een grote pulse thread ???]
ik begreep dat rob papen ook sounds heeft gemaakt voor de pulse ,....
en zijn er mods en wat voor invloed "zeg maar"een ander software versie opdit app.
evolver kan nog ff wachten
vol loff
wie nog meer
wie volgt ....
) (weer) 1. Een plus dit keer. Daarnaast heb ik ook een Q en ik vind ze totaal verschillend. De Q mist een hoop punch als je ze vergelijkt. De pulse is lekker rauw en aggressief. Maar met de Q kun je bijvoorbeeld heerlijke pads maken die niet met een Pulse te maken zijn. Nou ja, zo kun je dus eindeloos blijven vergelijken
. 

. Toch nog maar eens even informeren...