verschil tussen micro Q en micro Q lite

MCBasje303

Stamgast
Beste mensen,

wat is het verschil tussen een Waldorf micro Q en een micro Q lite?
Is dat alleen het aantal stemmen?

ik heb al diverse keren gehoord dat het lite OS maar in beperkte mate te updaten is. Ik heb zelf nooit een lite gehad en weet dus niet of het recenste OS dat op de lite is te installeren bug vrij werkt en of je bepaalde snufjes mist die op een normale microQ te vinden zijn. Fjoesz zou het moeten weten :D

hehe kwok.. koekwaus

fjoesz weeet t idd.. een lite is voor 59 euro te upgraden naar een gewone.. en daarna kan je nog naar omega

vorr 10 miljard of zow.. trouwens: iemand fjoesz' micro Q lite kopen?

Origineel geplaatst door trigg
hehe kwok.. koekwaus

fjoesz weeet t idd.. een lite is voor 59 euro te upgraden naar een gewone.. en daarna kan je nog naar omega

vorr 10 miljard of zow.. trouwens: iemand fjoesz' micro Q lite kopen?

dat upgraden dat is toch niet meer mogelijk nu al geruime tijd waldorf niet meer is =(
ben ook wel benieuwd wat een 25 stemmige tegenwoordig nog op mag brengen.

Origineel geplaatst door gerrie79

ben ook wel benieuwd wat een 12/25 stemmige tegenwoordig nog op mag brengen.

Niemand enig idee :confused:

Origineel geplaatst door gerrie79
dat upgraden dat is toch niet meer mogelijk nu al geruime tijd waldorf niet meer is =(
ben ook wel benieuwd wat een 25 stemmige tegenwoordig nog op mag brengen.

Ja, upgraden naar 25 stemmen is nog perfect mogelijk. Ik herhaal nog maar eens een keer: via stadler electro. Een 25 stemmige gaat voor rond de 275 tegenwoordig gok ik zo. Soms minder, soms meer.

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ja, upgraden naar 25 stemmen is nog perfect mogelijk. Ik herhaal nog maar eens een keer: via stadler electro. Een 25 stemmige gaat voor rond de 275 tegenwoordig gok ik zo. Soms minder, soms meer.

dat klinkt goed, hun site is nu alleen even UC.
bedankt voor de link

meister mc-kwok weet je toevallig of dit ook voor de microwave nog te doen is?

Origineel geplaatst door chielos
meister mc-kwok weet je toevallig of dit ook voor de microwave nog te doen is?

Voor de microQ betreft een software update/activatie via challenge response code. Waarschijnlijk heb je het nu over een microwave 1 OS update? Dan zul je eproms moeten bestellen en ik weet niet of die nog te krijgen zijn (je kunt het altijd proberen). Die microwave v2 eproms zie ik overigens vaak op ebay.de voorbij komen. Expansionboards en dergelijke zijn niet meer te krijgen.

nope microwave xt, hoe werkt dat met die eprom?
ouder eruit nieuwe erin, zo simpel?

Voor mijn pulse plus heb ik een nieuwe kunnen bestellen. Dat is inderdaad: oude eruit, nieuwe erin. Zelfs ik kan het :)

dsil --> aanzetten

dan staat bij het opstarten het aantal beschikbare stemmen volgens mij

iets in de trant van ** 25 voices **

Back