richard2000
SyBorg
Origineel geplaatst door BananaWorld
Regelmatig heb ik zo'n melodietje gemaakt maar als ik er een week later weer naar luister dan lijkt het regelmatig nergens op.
lol dat heb ik ook altijd...Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Regelmatig heb ik zo'n melodietje gemaakt maar als ik er een week later weer naar luister dan lijkt het regelmatig nergens op.
lol dat heb ik ook altijd...

natuurlijk!Origineel geplaatst door Cool-T
Heb jij een dwarsfluit joh?
Gaaf. Zo heb ik nog ergens een clarinet staan.
hij ondersteunt wel midi toch?![]()
kan m'n eigen geneurie wel na spelen, maar neurie vals dus dat schiet niet opOrigineel geplaatst door fjoesz
maar als je zegt dat je je eigen geneurie niet na kan spelen dan doe je je best gewoon niet![]()

2 methoden die ik regelmatig gebruik:
- 3 uur jammen en af en toe komt er iets uit. Gewoon lekker verschillende geluidjes uitproberen, andere melodietjes etc.
Origineel geplaatst door no_disc
http://www.akaipro.com/prodEWI4000S.php
Origineel geplaatst door klausito
Ooit van step sequencers gehoord?
- wild noten intekenen.
Origineel geplaatst door D-Quest
neeh eigenlijk nog nooit van gehoord:confused: Wat is of doet het eigenlijk?
Origineel geplaatst door karstieman
Ik zet altijd eerst een beat aan met alleen de Bassdrum...Gewoon ouderwets 4/4 stampen.![]()
Daarna pak je een goed geluid op je synth en begin je korte riedeltjes te proberen.
Meestal heb ik dan binnen de kortste tijd een lekker riedeltje te pakken waar je een nummer omheen zou kunnen maken.

Origineel geplaatst door kefkekeyser
Dat zorgt er bij mij dan wel voor dat mijn probeersels te vaak klinken als een hoop rifjes bij elkaar... En heeft ook als neveneffect dat ik meestal een 10-tal songs begin, maar er geen enkel afmaak
Iemand daar een remedie voor?