high-end compressie/eq ?

Een leuke tip voor de kijkers thuis is wellicht de Langevin Mini Massive Stereo EQ. Een halve Massive Passive zeg maar, maar dan met een wat cleaneren sound. En volgens mij is Langevin het 'B' merk van Manley trouwens.
Qua budget is dit een leuk 'instap model' voor high-end termen.

Ik weet uit betrouwbare bron dat een gewaardeerd forumlid sinds kort een EL8-SX in huis heeft, oftewel een stereo distressor.

Vette shit.......

Demo's graag !!!!!

Yep...wordt nu wel eens tijd voor Distressor demo's...

Misschien wel niet een rack versie, wel een nieuwe tafel besteld met hele vette EQ. Mag je ook wel high-end noemen toch? ;)

Attachments

• Trident 8T-24.jpg
    Trident 8T-24.jpg
    118 KB · Bekeken: 141
is die tafel van thermionic niet iet svoor je cisco??

Maken die tafels dan?

Maar hij staat al in bestelling. Heb altijd al een Trident willen hebben..

Die EQ is magisch!!!

:D

Tja, die heb ik eventjes thuis gehad om te testen. Vondt em toch een beetje TE duur!;)

Dat lijkt me sterk want dit is een nieuwe,die nog niet op de markt is...denk dat je in de war bent met de S3....;)

Dat lijkt me sterk want dit is een nieuwe,die nog niet op de markt is...denk dat je in de war bent met de S3....;)

Klopt Dione! Je hebt helemaal gelijk! :stupid

Even deze draad nieuw leven inblazen...

Zijn hier mensen met ervaring met de API 2500 compressor of Cranesong STC-8 ?
En dan vooral als mix compressor...

De STC-8 is mijn favoriet. Ik heb hem een paar keer beluisterd en ik was heel erg onder de indruk van de warmte en openheid. Ik denk dat er niet een compressor te vinden is die zo veelzijdig is als de STC-8.

Hij staat bovenaan de wishlist in geval van winst in de Staatsloterij.

De api 2500 kan je in iedergeval als plugin een keer proberen.
Ik vind hem :okdan:.

Misschien wel niet een rack versie, wel een nieuwe tafel besteld met hele vette EQ. Mag je ook wel high-end noemen toch? ;)

Ik vind hem een beetje onduidelijk en friemelig qua layout.

Back