J JohnDoe5 Gedeactiveerd account Lid sinds 3 november 2004 Berichten 1.158 9 Maart 2006 #1 hoe verhouden de multi-effect apparaten van kurzweiler zich, tot die van lexicon ( en eigelijk ook wel TC ) ? Zijn ze te vergelijken met elkaar ? Hoe is hun geluid en bediening ? tegen overstaande van elkaar ?
hoe verhouden de multi-effect apparaten van kurzweiler zich, tot die van lexicon ( en eigelijk ook wel TC ) ? Zijn ze te vergelijken met elkaar ? Hoe is hun geluid en bediening ? tegen overstaande van elkaar ?
Hanz Anonieme Analogist Lid sinds 17 januari 2003 Berichten 13.807 Locatie Mijn eigen kleine universum 9 Maart 2006 #2 Je bedoelt de Rumour en Mangler? Of die duurdere bak, de KSP-8?
J JohnDoe5 Gedeactiveerd account Lid sinds 3 november 2004 Berichten 1.158 9 Maart 2006 #3 bedoel inderdaad van kurzweiler de Rumour en mangler.... Staan deze 2 in verhouding tot van bijv. lexicon's; MPX lijn of TC ; m-one Die KSP 8, hoe werkt dat 8 kanalen outputs... ? Kan ik er 8 sporen op mengpaneel met effecten voorzien of zo ?
bedoel inderdaad van kurzweiler de Rumour en mangler.... Staan deze 2 in verhouding tot van bijv. lexicon's; MPX lijn of TC ; m-one Die KSP 8, hoe werkt dat 8 kanalen outputs... ? Kan ik er 8 sporen op mengpaneel met effecten voorzien of zo ?
J JohnDoe5 Gedeactiveerd account Lid sinds 3 november 2004 Berichten 1.158 14 Maart 2006 #4 hanz ?? Andere ??