WWWWwwwwaaaatttt????

Origineel geplaatst door Leo
ik kan me niet voorstellen dat thomann een voorraad q+ achterhoudt voor garantie doeleinden. dit is volgens mij echt waldorfboedel voorraad die zij aangeboden krijgen om te verkopen.

Dat denk ik ook ja.

Zover ik weet zijn er minder dan 150 Q+-en gemaakt. Minder zelfs dan de WAVE.

mja ik denk van wel ..... stel je heb er net een Q+ gekocht voor ik geloof dat ze dikke 3300 euro waren ofzo?
en hij gaat stuk of is al stuk bij aankomst .... kunnen ze moeilijk zeggen ... sorry we hebben geen Q's meer...
vooral als je de synth al 10 maanden heb ofzo .... dus nog binnen de garantie ... of zouden ze dan iemand die dikke 3300 euo weer terug geven? gewoon zeggen dat je pech heb en verder maar een klaag muur moet opzoeken lijkt me ook geen optie ...

Voor wat ik heb begrepen zitten er nog serieuze bugs in het OS....
Lees het maar effe na in de "wie geilt er op de waldorf q+ " thread.

Aangezien waldorf op de fles is gegaan en het toch alweer een ouder product is, zal er ook geen stabieler OS op komen.
Dan vind ik 2222 euro nog erg zwaar aan de prijs voor zon bak.

Dan zou ik echt voor een Poly Evolver Keyboard gaan.............my 2 cts..

En weer een mijlpaal in de geschiedenis.

Ben erg benieuwd wat er gaat komen. Dat de microq, q en q+ weer verkocht wordt is al heugelijk nieuws !

Aha. Toch heeft daar een tijdje een andere website gestaan met alle treurige berichten dat Waldorf failliet zou zijn, etc.... Het intussen bekende verhaal.

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
mja ik denk van wel ..... stel je heb er net een Q+ gekocht voor ik geloof dat ze dikke 3300 euro waren ofzo?
en hij gaat stuk of is al stuk bij aankomst .... kunnen ze moeilijk zeggen ... sorry we hebben geen Q's meer...
vooral als je de synth al 10 maanden heb ofzo .... dus nog binnen de garantie ... of zouden ze dan iemand die dikke 3300 euo weer terug geven? gewoon zeggen dat je pech heb en verder maar een klaag muur moet opzoeken lijkt me ook geen optie ...

welnee joh.
we hebben het niet alleen over de waldorf Q. je denkt toch niet dat elke winkel 5 exemplaren van alles op de plank heeft staan om te ruilen als er iets kapot gaat?
als je er echt aan vast wil houden ok, maar geloof me nou maar, het slaat nergens op.

ik weet t niet .... maar als ik verkoper was en ik verkocht producten die niet meer na te bestellen zijn zou ik zeker wat achter de hand houden voor garantie zaken ...naast dat t logisch is .. is t ook niet meer dan redelijk dat je iemand een vervanger kan geven nadat je m iets heb verkocht dat niet deugde .... je zal maar regelmatig optredens hebben en erg afhankelijk zijn van die ene synth ... dan ga je je goed genaaid voelen als je geen vervanger terug kan krijgen.. en dan een verhaal op een forum dat erg populair is over hoe je wordt behandeld door een zaak als thomann lijkt me niet goed voor de business....

ik weet t niet .... maar als ik verkoper was en ik verkocht producten die niet meer na te bestellen zijn zou ik zeker wat achter de hand houden voor garantie zaken
Dat geloof je toch zeker zelf niet he? Die zaken zijn op één hand te tellen in Nederland. Wat zeg ik, in Europa!

Bovendien, dat is toch niet te doen met al die duurdere bakken? Dan heb je voor tienduizenden euro's in je magazijn staan, om je klanten tevreden te kunnen stellen bij garantiezaken? No way!

Volgens mij dan he? :)

nee normaal gesproken natuurlijk niet ... kijk dan bestel je gewoon na ....
maar als iets nou niet meer na te bestellen is .... en je nog wel een stel van die synths heb verkocht en nog heb staan?
dan lijkt t me niet slim om alles te verkopen ...

mja ... ik merk t al ... ik zou iig een geliefde verkoper zijn die om zn klanten zou geven... als ik alles in dollar tekens zou zien zou ik idd gewoon alles verkopen en pech vogels oneindig doorverbinden en uiteindelijk de deur aanwijzen die weer op de parkeerplaats uitkomt .... met misschien nog een schrale troost dat ze nog wat van hun geld terug krijgen ....
maar verder maar moeten zien hoe ze hun volgende optreden gaan doen zonder hun geliefde synth die misschien wel t hart van hun muziek was :erm:

misschien ben ik idd wat te naief :o:

misschien ben ik idd wat te naief :o:

Nou, je hebt wel een vriendelijke houding naar je virtuele klanten in ieder geval :)

Een soort moderne Servaas :D

ik weet t niet .... maar als ik verkoper was en ik verkocht producten die niet meer na te bestellen zijn zou ik zeker wat achter de hand houden voor garantie zaken ...naast dat t logisch is .. is t ook niet meer dan redelijk dat je iemand een vervanger kan geven nadat je m iets heb verkocht dat niet deugde
Garantie is normaal gesproken een zaak van de producent en/of importeur, niet van de winkel! Die fungeert alleen als doorgeefluik. No way dat zaken daarvoor voorraad aanhouden, da's economisch erg onverantwoord. Voorraad is duur en moet zo klein mogelijk gehouden worden als praktisch is.

Back