HKU Toelating

ik vind dat ze minstens niet hadden moeten schrijven dat de uitslag binnen 3 weken komt - eerder binnen 5 weken.

Heb gisteren gemerkt dat ik toch nog niet ben toegelaten. In het mailtje dat onlangs van studielink is gekomen gaat het om het afsluiten van het inschrijvingsverzoek en niet om het afsluiten van de inschrijving. Heb dus nog steeds geen uitslag gekregen van Hilversum! 4 weken zijn nu om...

W00T.... wrom niet ? wat was de motivatie ? onbegrijpelijk

@waz: Wat bedoel je? Dat ik dacht ik was toegelaten was mijn eigen schuld - ik had het mailtje van studielink niet correct gelezen. Maar dat er nog steeds geen uitslag is gekomen is ongemotiveerd. Ik begrijp niet waarom het überhaupt zo lang duurt tot de kandidaten te weten komen of ze zijn toegelaten of niet. Ik meen ze zitten er toch niet sinds 3 of 4 weken de hele dag en overleggen wie ze toelaten. Dat blijkt toch eerder tijdens het gesprek en kort daarna als ze overleggen met elkaar maar niet vier tot zes weken later. Ik bedoel niet alleen de HKU maar ook hogescholen voor de kunsten en muziek in het algemeen. Nou ja, wat zou het. Hoop gewoon dat ik misschien nog deze week iets te horen krijg.

Waz denkt denk ik dat jij niet bent toegelaten, terwijl jij bedoelde dat het nog niet zeker is óf je bent toegelaten. Het is nog even wachten op de envelop maar ik denk dat de toelatingscommissie zich gewoon niet druk maakt om hoe druk iedereen zich er over maakt :D

Waz denkt denk ik dat jij niet bent toegelaten, terwijl jij bedoelde dat het nog niet zeker is óf je bent toegelaten. Het is nog even wachten op de envelop maar ik denk dat de toelatingscommissie zich gewoon niet druk maakt om hoe druk iedereen zich er over maakt :D

Dat dacht ik idd. niet verder gelezen dan mn neus lang is :)

Frustrerend zeg dat wachten

Gisteren (donderdag) uiteindelijk de uitslag gekregen -

Hier een extract, van mij onveranderd:

----------------------------------------------------------------------------------------
Beste kandidaat, Namens de toelatingscommissie kan ik je, naar aanleiding van je deelname aan de toelatingsprocedure voor de afstudeerrichting XXX, berichten dat je bent toegelaten tot het eerste jaar van deze afstudeerrichting voor het studiejaar 2011/2012. (...)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik laat me gewoon maar verrassen met welke afstudeerrichting ik mag beginnen in september^^
XXX lijkt heel interessant en iets nieuws te zijn.

Wow weird! Maar gefeliciteerd!
Volgens mij gaan ze wel weer wat veranderingen doorvoeren komend studiejaar (ook voor ons).
Zo gaat mijn jaar volgens mij alleen maar uit grotere projecten bestaan ipv het eerste half jaar nog intensief college's en daarna projecten. Misschien is er bij jouw jaar wel een soort 'zwevende' groep. Het eerste half jaar krijgt toch iedereen hetzelfde :)

wel alles doen zoals de docenten het willen zien he, anders krijg je lage beoordelingen...

Ja, ik ben maar benieuwed naar het eerste jaar...wordt wel interessant zijn.

ik wist niet dat ze daar zo openminded waren bij de hku.
Vreemde snuiters zijn het wel

Hoezo afstudeerrichting eigenlijk? Het is toch pas het eerste jaar. Ik begrijp dat dat een vrij jaar is, waarin je allerlei vakken krijgt om je te orienteren.

- edit: typo -

@HKU.....nais man.....wordt lekker moeziek maken, vanaf september :)

Ben echt benieuwd hoe het met WeZet is afgelopen. Zal die nog wat van zich laten horen ?

Ben nu op zoek naar een studio / zelfstandig woning in Utrecht of Hilversum, dus met eigen keuken en douche. Indien iemand van jullie iets te horen krijgt dat er zo´n woning te huur staat a.u.b. hier schrijven. Moet tussen 16m2 - 25m2 en tot max. 400/410 € incl. kosten.

Gedeelde keuken en badruimte per definitie een no go?

Duidelijk verhaal hku? Ben benieuwd of (particulier verhuur), een eigen woning voor die prijsrange gaat lukken. Heb er een hard hoofd in, mijn schatting rond de € 700,- minimaal.

Kamers worden voor de uw genoemde prijs (max) verhuurt. Bij de woningbouwvereniging zit een wachttijd van minimaal 6 a 8 jr :S

Laatst gewijzigd:
Ik heb er al zulke woningen gevonden via internet (bv. 16m², eigen douche en keuken, 380€ incl.) maar ze waren natuurlijk al verhuurd. Ik zou nu maar zeggen misschien (vanaf) 13m² en een eigen keuken t/m ca. 350 € incl. vond ik ook voldoend.

Het is weer de tijd van het jaar dat ik een studie overweeg haha
Ik vroeg me af of je meerdere toelatings examens kan afleggen als je er een niet haalt?
Er zijn namelijk 3 rondes zag ik en ik moet nog even mn solfege opfrissen
Hiervoor ga ik een paar lesje volgen bij een conservatorium student
Mocht ik nou ten tijde van de eerst toelating nog niet helemaal klaar zijn en ik haal het niet dat zou het relaxed zijn als ik nog een poging zou kunnen wagen natuurlijk
Weet iemand hoe dit zit?

Thnx!

Back