MarsMusica
Composer/Musician
? is in Rome dan veel geld te verdienen in de muziektechnische branche?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ach het is niet het einde van de wereld als het niet lukt , er zijn meer wegen die naar Rome leiden![]()

Toegelaten.![]()
Simon & Kypski hebben hem ook de studie gedaan.. of iig 1 ervan..
Toegelaten.![]()

Waar heb je toelating voor gedaan dan, welke richting? En je hebt geen vooropleiding gedaan neem ik aan? (anders had je het nu al wel geweten en was je toelatingsronde eerder)
De vooropleiding is nu een half jaar en 750 euro. Vind het het wel waard, heb een
boel geleerd toch wel.
@noiseflux: Dan heb jij alleen de nieuwe toets gehad die je op de computers moest
maken, niet? Wij werden ook verteld dat we die toets zouden moeten maken, en
niet de ouderwetse schriftelijke toets. Als verrassing mochten wij ze allebei maken.
Voor diezelfde toets als jij had gemaakt had ik ook een goed, maar dat zegt toch vrij
weinig. Een klasgenoot had 0 fouten en is niet toegelaten.
Je brief en je gesprek zijn toch het belangrijkst. Dat jij moet kunnen vertellen waarom
jij vind dat je deze opleiding mag gaan volgen. Waarom het bij jou past en waarom
per se deze richting. (vorig jaar had ik ook meerdere richtingen ingevuld, zijn ze geen
fan van want dat betekent dat je niet precies weet wat je echt wil.)
Hoe ging je gesprek?
))De vooropleiding is nu een half jaar en 750 euro. Vind het het wel waard, heb een
boel geleerd toch wel.