Verdorie toch (MPC60-MPC1000)

Origineel geplaatst door Steven V
Heeft de MPC1000 dan ook filters waarvan de parameters (cutoff, Q, etc.) realtime kunnen gewijzigd worden? Ik weet in ieder geval dat dit voor OS 2.0 niet mogelijk was; als je een parameter dan wijzigde met een slider dan hoorde je pas dat er iets was veranderd als je de sample in kwestie opnieuw triggerde, net zoals bij de vorige MPC's dus (op de 4000 na).

Hmmmm......je kunt met de sliders kiezen voor realtime of on trigger. Heb dat tot nu toe alleen nog maar op tune geprobeerd. Toch eens proberen.

Origineel geplaatst door Steven V
Heeft de MPC1000 dan ook filters waarvan de parameters (cutoff, Q, etc.) realtime kunnen gewijzigd worden? Ik weet in ieder geval dat dit voor OS 2.0 niet mogelijk was; als je een parameter dan wijzigde met een slider dan hoorde je pas dat er iets was veranderd als je de sample in kwestie opnieuw triggerde, net zoals bij de vorige MPC's dus (op de 4000 na).
Ja, kan met 2.1 realtime (tune, filter, reso, level, pan).
Wat ik nog mis ten opzichte van het 2500 os is recordable track mutes.

Het is dan wel geen mpc, maar heb je niet toevallig een laptop liggen? Knal je er Ableton op, dan kun je ook lekker uit je dak gaan. Heb ik pas geleden gedaan zodat ik in het buitenland ook lekker aan de slag kan.

Back