tc m-one thomann 289 euro nieuw

anoniempje

hobby knooier
m-one bij thomann 289 euro nieuw, ik dacht dat ze er al niet meer waren en dat de m-one xl er voor in de plaats was
die overigens 500 euro kost wel veel voor alleen xlr aansluitingen en wat nieuwe algoritmes of zijn ze echt veel beter?

link m-one klik

link m-one xl klik

Heb de XL nooit gehoord eigenlijk. Maar vind de gewone m-one al goed genoeg. Zoek al tijden een extra fx doos en de m-one ken ik toevallig al vrij goed. Eens kijken of deze maand m'n budget dit doosje er bij kan hebben :walker:

ik had m al gezien maar dacht dat de m-one inferieur was tov de xl.
bedankt voor de tip. die xlr aansluitingen vond ik sowieso niks, moet je weer aan de andere (dure) kabels.

het verschil in de XL en de gewone M-One is dat de XL meer algoritmes heeft,met name voor gebruik als dubbele fx-module...en de XLR-aansluitingen dan...

de M-One staat trouwens al een hele tijd voor 289 euri bij Thomann hoor...

ik wist het niet vindt het wel een aardig koopje, helemaal vergeleken met die xl uitvoering van 500 euro

het is jammer dat ik er al 2 heb maar ag moet eigenlijk niet zeuren die had ik ook voor 200 en 250

Origineel geplaatst door Leo
ik had m al gezien maar dacht dat de m-one inferieur was tov de xl.
bedankt voor de tip. die xlr aansluitingen vond ik sowieso niks, moet je weer aan de andere (dure) kabels.

Bezuinig jij op kabels dan? Zo ja dan zou ik dat ook op apparatuur doen en een M300 aanschaffen.

Volgens mij bezuinigd hij niet op kabels omdat hij aangeeft dat als hij kabels koopt het dan automatisch dure zijn.. Bij Kabels is duurkoop . Goedekoop (denk ik)

psies...wat heb je aan xlr op je fx als de meeste aux-sends gewoon trs-jacks zijn ?

Back