Lunch Babe - Downtempo

Ik werd zojuist geinformeerd over het aanwezig zijn van allerlei floep en flap geluiden in de mp3, tikjes en haperingen maakten het verhaal compleet blijkbaar.

Ik heb de mp3 ff opnieuw online gezet. Sowwy voor het ongemak.

Draait :)

Diep, fris, breed is het eerste wat me opvalt. Klinkt allemaal wel okay :) een beetje een dood punt op 1:15...
Verder heeft het iets mysterieus over zich... het doet me een beetje denken aan van die sferische jaren 80 filmmuziek.
Het verloop is glad en voelt niet gehaast aan. De lead komt overtuigend over!

-C-

Lekkah!

Mooi hoor. Mischien kunnen de drums ietsjes meer naar voren...

Heeft wel wat weg van Nathan's Fake nieuwe album; drowning in a sea of love. :)

Ik ben niet zon standaard-arpeggio-fan, maar het klinkt allemaal wel mooi helder. Een tussenstukje met andere chords zou wel mooi passen toch in het midden?
Verder toch wel prettig om naar te luisteren.

thnx mannen, ik heb jullie kritiek ter harte genomen en het inzak momentje weggemoffeld.. (hihi) drums naar voren gehaald, en extra chordpartijtje in de bassline hier en daar.

Zelfde link nog steeds, dieper dan dit ga ik het niet krijgen denk ik anders trilt het huis uit elkaar.. :D

Wow! Wat een vette bas! :o: :halleluja

Track zou perfect bij dit spel passen. 8>

miamivice.gif

Klinkt wel lekker, maar ik mis toch iets wat iets meer hoogtepunt brengt. Wat meer ontwikkeling in de track zou 't wel goed doen denk ik.
(ja ik weet 't, mijn muziek van de laatste tijd blingt ook niet uit in ontwikkeling en hoogtepunten, maar bij dit soort muziek zou ik 't wel fijn vinden...)
Die arpeggio is erg fijn, maar ik wordt er op een gegeven moment wel een beetje kriebelig van. Ik denk dat je wat te veel env. hebt gebruikt of zo, waardoor ie er erg stevig in hakt.

Heerlijk nu, hij pakt me vast en laat me pas op het einde los.
De sax geeft dat mysterieuze tintje een accent. Ik hou wel van een film-muziek-achtig trakje in de sfeer van de duitse krimi's.

Leuk!

de sax maakt er een 80ies serie van in combi met de bas

waar die terugvalt in die break had ik juist dikke actie verwacht

de held loopt over t strand peinzend en treurend over dat zn meissie dood is.. maar niet te lang, want dan gaat ie wraak nemen.. alleen dat wraak nemen mis ik nog

:D

heel beeldend idd

Back