Origineel geplaatst door mario Leo dit zou jij toch moeten weten
Vaak had ik die error ook maar nog een paar keer opnieuw opstarten deed hij t spontaan weer. Na de 3e modular was ik eigenlijk wel zat. Editor is rete onstabiel wat mij betreft.
ik had voorheen nooit problemen, het zit m in de dowload en unzipmethode, daar moet ik iets anders doen, maar ik weet neit meer wat. en ach, het is tegen beter weten in, want die modular klinkt gewoon geweldig. alle gekke synths haal je er uit, maar ook een veelheid aan orgens en e-piano's. ik vind het echt een lekkere allround va-synth.
Ik had zelfs geen installatieproblemen. Install & gaan op mijn XP, ingebouwde midi van mijn 1212M en zelfs nog gerouteerd via een Studio 5. Werkt als een speer.
Ik heb hem ook even aan de Mac gehangen (die staat dichter bij het audio-spul), maar die versie liep wel binnen een minuut vast.
Origineel geplaatst door Rubmanation ben benieuwd wat je er dan zo omslachtig aan vindt...
Patchen kost tijd en moet op de compu ja, maar eenmaal af kun je tweaken op je synth wat je wil met 18 toewijsbare knoppen
of werkt de G2 dan wel weer heel anders?
Als je een patch hebt met een load (PVA) van 46 procent en je maakt geen gebruik van multitimbraliteit, hoeveel voices heb je dan aan polyfonie op een NM1 rack of keys versie zonder expansie?
Origineel geplaatst door Ic3gl0vE Als je een patch hebt met een load (PVA) van 46 procent en je maakt geen gebruik van multitimbraliteit, hoeveel voices heb je dan aan polyfonie op een NM1 rack of keys versie zonder expansie?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.