Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Seriële poort is beter
Origineel geplaatst door Roel
Ik heb een Egosys en heb daar zeer goede ervaringen mee. Parallel ja... serieel is beter voor lange afstanden maar parallel kan meer data tegelijk verwerken, mits je bus breed genoeg is.
Vind het niet hetzelfde. Of beste of meest gebruikersvriendelijke, maar de een heeft niet veel met de ander te maken. Als hij retestrak is kan hij nog superkut zijn om te bedienen.Welk merk midi interface is het meest gebruiksvriendelijk
Ik ben nieuwsgierig welke midi interface hier het meest gebruikt word, en de beste ervaringen heeft.
Origineel geplaatst door fuse
Vind het niet hetzelfde. Of beste of meest gebruikersvriendelijke, maar de een heeft niet veel met de ander te maken. Als hij retestrak is kan hij nog superkut zijn om te bedienen.
Origineel geplaatst door fuse
Vind het niet hetzelfde. Of beste of meest gebruikersvriendelijke, maar de een heeft niet veel met de ander te maken. Als hij retestrak is kan hij nog superkut zijn om te bedienen.
En serieel werkt beter omdat de serieele controler z'n eigen IRQ heeft om op preciese tijden die data heen en weer te schoppen.
Het is eigenlijk schandalig dat ze een USB ontwikkelen die op sommige chipsets niet goed werkt en je dan problemen met de timing krijgt. Want daar ligt het meestal aan en niet de midi controller. Mag hopen dat ze met USB2 die ongein eindelijk opgelost hebben.
(hoe kon ik daar zelf nou niet op komen)...