mijn studio annex crib IX [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
2 [in de neg...mode]

2 [in de neg...mode]

2
mooi man black on white keys

Attachments

• s4020060.kl neg.jpg
    s4020060.kl neg.jpg
    66,9 KB · Bekeken: 123
nr,maal maardan

nr,maal maardan

hopla

Attachments

• s4020060.kl.jpg
    s4020060.kl.jpg
    66,7 KB · Bekeken: 121
Origineel geplaatst door Bubbles
Is geen woord van overdreven... Puinzooi!
zeg dan niets of post je eigen foto:r

knus gezellig setupje r-ond! veel leuks op weinig m². :)

Laatst gewijzigd:
@ R-ond: Je moet wel heel veel van je kat houden als hij/zij op je gear mag zitten... Als ik een kat zou hebben die dat doet, zou die het waarschijnlijk niet na kunnen vertellen ;)

HIer de Dark Noize studio:

IMG_1325.jpg

IMG_1330.jpg

IMG_1332.jpg

IMG_1335.jpg

IMG_1337.jpg

IMG_1339.jpg

IMG_1341.jpg

IMG_1347.jpg

Mackie HR 624 / RME Multiface / PC / cpu en hifi boxen / Akai MFC-42 / Pulse / DBX 266 XL (2x) / M-One XL / MPX 1 (2x) / D-Two / Mixmaster / 3x patchbay (neutrik) / Sherman II / 909 / Machinedrum / Pro 600 / ION / Andromeda /
Virus + midi key / Juno 2 / Techniks SL1200 (2x) / Allen & Heath Xone02 / Tannoy Reveal aktief / Alesis PHLNGR / JP 8000

mooi
doet me enorm denken aan een studio die ik ooit in de sound on sound zag waar trevor en paul in 'SOS STUDIO' de akoestiek gingen fixen

zo te zien aan het stukje gordingbalk wat nog overblijft lijkt het erop dat eea al aardig is opgevuld met een cm of 8 aan PS isolatie... (of k kijk verkeerd:D kan natuurlijk ook)

studio2

studio2

Laatst nog een klein studio'tje ingericht. Puur om wat opzetjes te kunnen maken en mee te nemen naar de andere studio, die binnenkort volledig op de schop gaat!

Attachments

• studio1.jpg
    studio1.jpg
    108 KB · Bekeken: 127
Ook nog maar eens een update: er is de laatste tijd wel wat buiten gesmeten en vervangen door ander materiaal :P .

Een oldie met de twee topsamplers en nog wat randapparatuur
dx7-2-m06.jpg

Even recht ervoor gaan zitten:
dx7-3-m06.jpg

Een beetje meer het totaaloverzicht:
links_m06.jpg

De digitale stack voor analoge geluiden :)
sy99-2-m06.jpg

Het synthhoekje bij uitstek:
virus-m06.jpg

En het hart van de installatie: de W30 die op MIDI clockniveau van alles master is
w30-2-m06.jpg

Voor hen die beginnen over 'less is more' of 'ik doe het zelfde met alleen maar een computer en software' ...

... ieder zijn meug en dit past het best bij mij :)

:doei:

Mooie foto's, Danny!

Ik vind jouw studio er al een hele tijd bijzonder goed ingericht en ook gezellig uit zien.
Gewoon 'good vibes', qua indruk.

Wat zijn die Boss-doosjes die ik nergens anders op de foto zie?
Van die analoge delay-bakjes ofzo? (DM-nogwa)

Origineel geplaatst door Danny
Voor hen die beginnen over 'less is more' of 'ik doe het zelfde met alleen maar een computer en software' ...

... ieder zijn meug en dit past het best bij mij :)

Less is More...:)

More is COZIER !

Je hebt een erg gezellige studio, die nodigt meteen uit om in te gaan jammen!

@Alan : :dubbel: ... inderdaad ... cozy ;) .

@Hanz: Hangt er maar vanaf over welke Bossdoosjes het hebt. Ik heb 2 RDD20 delays die zowel onder Boss als Roland ooit verschenen zijn. Die staan boven op de QuadraVerb. Op de DX7 staat een CE3 stereochorus om het geluid van de DX toch een beetje breder te maken. En tussen de S1100 en de CDROM-lezer staat een baschorus (ik geloof dat ie BCH5 getypeerd staat).

Ik heb ook getracht om foto's te maken met enkel en alleen de kleine blacklight op de Masterlink aan, maar die zijn jammer genoeg allemaal mislukt. Mochten er ooit eens lukken, dan worden deze zeker vermeld, want dat is pas écht gezellig: een zacht blauwe gloed die weerkaatst wordt op de SY99-en in combinatie met de rode en groene LEDS :P .

hoi danny hoe heb jij je QuadraVerb staan met de input en out put, als ik ze zo heb staan ruist tie als de ziekte. ik heb input hellemaal open en de output zoveel mogelijkdicht. maar ja ik heb ook al zo i zo veel ruis, daar kan het ook wel aan liggen voor de rest zeer mooi.

Mijn setup:

Iets minder indrukwekkend dan sommige andere setups hier ;)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door dr.DRé
hoi danny hoe heb jij je QuadraVerb staan met de input en out put, als ik ze zo heb staan ruist tie als de ziekte. ik heb input hellemaal open en de output zoveel mogelijkdicht. maar ja ik heb ook al zo i zo veel ruis, daar kan het ook wel aan liggen voor de rest zeer mooi.

Op m'n mengpaneel heb ik de auxiliary master op 50% staan. De rest regel ik met het returnlevel. De QuadraVerb heeft de reputatie te hebben een enorme ruisbak te zijn, maar het ligt echt aan de instellingen.

Succes :okdan:

rotzooi & co

rotzooi & co

Origineel geplaatst door Bubbles
Is geen woord van overdreven... Puinzooi!

2 tha bubble boy ,..in de bite mode; ik denk dat je in de war bent je eigen "magnetic-cables" bende van reason,
die je ook nog in een druk op de knop kan wissen, mooi man pc stuud[bite mode off]

tsja met hardware heb je nou eenmaal meer cables dan synths,..kunje nagaan isnie eens alle in&outs gevuld
- [enistnog redlijknetjes!!!]

@-hazes idd er zijn hier vast meer gastjes met huisdieren ,..kijk er zijn dr maar weinig die kunnen zeggen dat ze een pet-guard hebben,...mn kat gaat blaffen aster iemand in de buurt van ...komt!
ik denk wel dat er meer muzikantenkampen met t huisdier -probleem[zover t een probleemis...]
kan hem wel wegsturen maar tis zoo leker warm zo,n jx 8p
- waarom denk je dat mn mixer tegenwoordig maar weer in een rack zit
[cat dust is eg funest voor behr. potties ] :walker: :walker: :walker:

zo nu ff wat fotoos
iemand tippie hoeje dr meer in een reacties hangt ....kweetniet?

Attachments

• 73.kl cat-guard.jpg
    73.kl cat-guard.jpg
    31 KB · Bekeken: 120
pict 2

pict 2

let op ,..
we gaan van links naar rechts
let op de wooden sides op de cs.30 [home made]

Attachments

• 77.kl wood sides.jpg
    77.kl wood sides.jpg