mijn studio annex crib IX [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Detailfoto M5

Attachments

• img_1009_2.jpg
    img_1009_2.jpg
    95 KB · Bekeken: 144
Spirit + Odyssey een kwart slag gedraaid....

Attachments

• img_1011_2.jpg
    img_1011_2.jpg
    68,8 KB · Bekeken: 136
De Korg MS spullen zijn via een opening in het werkblad prima te combineren met de M5; dat was ook mijn opzet. Nadeel is wel dat de Macbeth nu op de grond staat maar ik kan er toch wel goed mee werken zo.

Attachments

• img_1036_2.jpg
    img_1036_2.jpg
    64,4 KB · Bekeken: 145
Draaitafels + HD recorder. Als ik met deze laatste ga opnemen dan schuif ik hem natuurlijk wel dichter bij de andere stuff, maar zo staat hij tenminste even niet in de weg.

Attachments

• img_1013_2.jpg
    img_1013_2.jpg
    75,5 KB · Bekeken: 141
Hier nog wat spulletjes in de woonkamer die ik kan pakken als ik ze nodig heb. De TAM-19 wil ik nog wel in het rack schroeven eigenlijk, is een mooie bak die ik pas gekocht heb. De Drumulator is helaas kaputt.....en de Philips PMC-100 is een oerhollandsche wolf in schaapskleren; zijn echt mooie lo-fi electro loops mee te maken!

Aan de linkerkant staat nog een Moog Satellite Synthesizer die er voor zijn leeftijd zeer goed uitziet. Jammer genoeg geen CV / Gate =(

Attachments

• img_1023_2.jpg
    img_1023_2.jpg
    52,6 KB · Bekeken: 136
En hier een drietal keyboards waarvoor hetzelfde geldt......EPS-16+, JD-800 en DSS-1. Heb er geen plaats voor op het moment maar als ik er 1 nodig heb dan sleep ik hem naar boven om voor een track te gebruiken. Verkopen doe ik ze maar niet want ben bang dat ik daar spijt van krijg.

Attachments

• img_1029_2.jpg
    img_1029_2.jpg
    45,1 KB · Bekeken: 145
Sjee seg Hooihuis dat is een hoop materiaal :)

Mooi ingericht is die studio van je! :kroon:

hehehehe
eindelijk fotoos van hooihuis ,...
leuke shit ouwe ,...veel spul wat ik OOk graag wil /heb
tsja die mcbeth he,...
en een combi van korkies ,...
ik zie wel erg veel monosynthjes
ok ook een z1 ,...lijkt mee ok een erg breed in zetbaar app,..strings modulatie ...achtige seweeeps
z1 staat ergens in mn whish list

hooi mooie poster ,...tekkie ?
lijkt op sirius 23

Origineel geplaatst door R-ond
hehehehe
eindelijk fotoos van hooihuis ,...

Ja, ik had al eens eerder foto's geplaatst hoor (zie deze link)......maar vanwege de wijzigingen deze nieuwe. Maar goed, zo heel veel is er ook weer niet veranderd zie ik eigenlijk. Behalve dan dat ik NOG veel slechter geworden ben in fotograferen :D

dv 800

dv 800

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ja, ik had al eens eerder foto's geplaatst hoor (zie deze link)......maar vanwege de wijzigingen deze nieuwe. Maar goed, zo heel veel is er ook weer niet veranderd zie ik eigenlijk. Behalve dan dat ik NOG veel slechter geworden ben in fotograferen :D

@ hooi dinges
hoest met de uwe dv 800
gij bende een van de weinige die r een heeft
ze praten hier altyd over mini mooks/memorydingen en nog meer van dat poly geweld
maar in de mono class is de dv 800 toch wel een van de on ontdekte mega schreeuw/ring / brall bakken ,..
niet te vergelijken met welke analoge mono wrecken

correct me if im wrong ...maar dv is toch wel een niet bekend /classical fatt bakkie
die eg onbekend is
[en die poster = dat noueen sirius 23 ..dingpostert ???]
groetrn aan je crumar =ook fat man
kost zonding ookalweer 1000.1200+???

Ziezo , na enkele in en uitgaande transfers ziet men plekkie der nu zo uit , en tis de bedoeling dat hij zo wat gaat blijven in grote lijnen ...

Attachments

• homestudio.gif
    homestudio.gif
    100,1 KB · Bekeken: 151
Re: dv 800

Re: dv 800

Origineel geplaatst door R-ond
@ hooi dinges
hoest met de uwe dv 800
gij bende een van de weinige die r een heeft
ze praten hier altyd over mini mooks/memorydingen en nog meer van dat poly geweld
maar in de mono class is de dv 800 toch wel een van de on ontdekte mega schreeuw/ring / brall bakken ,..
niet te vergelijken met welke analoge mono wrecken

correct me if im wrong ...maar dv is toch wel een niet bekend /classical fatt bakkie
die eg onbekend is
[en die poster = dat noueen sirius 23 ..dingpostert ???]
groetrn aan je crumar =ook fat man
kost zonding ookalweer 1000.1200+???

Bedoel je soms een 800DV? Die heb ik niet hoor....nooit gehad ook trouwens, dus heb er (helaas) geen ervaring mee. Denk dat je met iemand anders in de war bent!

Die poster is van Spiral Tribe, een groep waar ik volgens mij nog nooit iets van gehoord heb. Vond hem leuk om op te hangen omdat er "illegal music" op staat, vanwege mijn interesse voor underground shit.

De Crumar Spirit is een erg aparte synth inderdaad met een uitgebreide filterafdeling. Volgens mij stond er toevallig laatst een te koop voor 1250 of zoiets, maar veel zie je ze niet.

Origineel geplaatst door mky
Ziezo , na enkele in en uitgaande transfers ziet men plekkie der nu zo uit , en tis de bedoeling dat hij zo wat gaat blijven in grote lijnen ...
Ziet er wel netjes en strak uit:)

dan bedoel ik uiteraard dat het niet in de kast komt te liggen, maar dat er een houten frame wordt ontworpen waarin alle gear wordt gemonteerd, klaar voor live gebruik :)
zonder pc...

dit deel van m'n zooi gaat in een houten kast.
eindelijk zonder PC composen! :) [/B][/QUOTE]

Waarom gebruik je twee MS2000R's (en daarnaast ook nog eens de Microkorg), hebben allemaal dezelfde engine van huis uit.

Phochos:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back