von haulshoven
Ouwe rot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Leo
ja, bedankt.
het is niet veel, maar het klinkt en speelt echt lekker. er moest wel een soort knop om, want nieuw klinkt niet als oud, maar dan klinkt een voyager bv net zo goed als een mini en hij kan nog veel meer, speelt 10 keer lekkerder...
de evolver is ook leuk, harder, duidelijk sequential karakter, leunt ook op de distortion voor bepaalde sounds, maar dan toch weer anders, echter, dan bv de andromeda. nouja, het is echt waat, als ik de prophecy hoor, kan ik ook nog steeds zeer enthousiast worden.
Origineel geplaatst door Leo
ja, bedankt.
het is niet veel, maar het klinkt en speelt echt lekker. er moest wel een soort knop om, want nieuw klinkt niet als oud, maar dan klinkt een voyager bv net zo goed als een mini en hij kan nog veel meer, speelt 10 keer lekkerder...
de evolver is ook leuk, harder, duidelijk sequential karakter, leunt ook op de distortion voor bepaalde sounds, maar dan toch weer anders, echter, dan bv de andromeda. nouja, het is echt waat, als ik de prophecy hoor, kan ik ook nog steeds zeer enthousiast worden.
Origineel geplaatst door Hooihuis
maar misschien ben jij niet zo'n samplemaniak.
Origineel geplaatst door klausito
Hier mijn speelgoed:
![]()
Origineel geplaatst door R-ond
das toch een polymorph
want de polymorph istoch va ,...?

Origineel geplaatst door C738
enig nadeel is dat ie gigantische hikt als je van de ene setup (4 synthparts + sequences + effectenshit etc) naar de volgende schakelt.
ALs je heel goed kijkt zie je tussen de raven en de 309 een mengpaneeltje rechtop staan, een kleine behringer mx1602.Origineel geplaatst door R-ond
waar mix je mee....?
Huh.. waar?en is dat en ms2000...?
Origineel geplaatst door R-ond
uik bedoelde dus dat app boven de revolution drum 309
das toch een polymorph [aanbeden door klausie]
ik ben daar wel benieuwd naar tov andere va ...zoals virus nordlead
want de polymorph istoch va ,...?
mis mn virus ineens

Origineel geplaatst door klausito
ALs je heel goed kijkt zie je tussen de raven en de 309 een mengpaneeltje rechtop staan, een kleine behringer mx1602.
Moet ik nog een keer een apart schapje voor maken.
no,.... ik bedoelde dus dat er een poly morph synth in je rack hangt en dat dat best een fatt ding is ,...
ondertussen zijn we en flinke uitleg over t app verder ,....
is eg wel een nie soo bekend maar wel breed inzet baar app.
lijkt veel op evolver maar dan 6 [?] voices poly ...
iig hybride ruikt naar iets lekkers