Origineel geplaatst door Alex Omega
is de sh-201 dan zo slecht??
Wie heeft het over slecht?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Alex Omega
is de sh-201 dan zo slecht??
ieder stuk heeft een detailknopje waar nog meer functies achter zittenOrigineel geplaatst door michiel blanken
Heren is er iemand die voor mij een screenshot wil maken van de vst plugin????
Origineel geplaatst door Stephen
maar ik vind de knopjes wel erg goedkoop aanvoelen tov de JP.
Ik kreeg er ook geen bass uit,
was het omdat ik de Bass en Treble Control niet vond?

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Jawel Leo je moet je naam hoog houden als de man die alle synths heeft gehad![]()

Origineel geplaatst door Leo
er zijn grenzen.
en als knopjes goedkoper aanvoelen dan die van de jp8000 en als je op een synthesizer op zoek moet naar een toonregeling of bass boost om er een beetje bas uit te halen (toch een van de meest simpele geluidjes die je uit een synthesizer kan trekken), dan is de grens wat mij betreft bereikt!![]()
Klanglich fällt auf, dass der SH-201 nicht von allerhöchster Güte ist. Die Wellenformen sind nicht frei von Aliasing und klingen über die Tastatur verteilt inhomogen. Dieses Verhalten ist schon aus dem V-Synth bekannt, wenn der „High Quality“ Parameter nicht aktiviert ist.
Leider gibt es im SH-201 diesen Parameter gar nicht und so werden sich Idealisten an den nur mittelmäßigen Oszillatoren stören. Der JP-8000 klingt hingegen mehrere Klassen besser, während auch der JP-8080 mit seinen 10 Stimmen gegenüber dem JP-8000 leicht abfällt.
Origineel geplaatst door Control
Ion of SH-201? (of toch maar die Juno-D? :d:d)