Tascam US2400 met Reason 3.0

pfoffer

Stamgast
Hallo ik zit erover te denken om de tascam US-2400 aan te schaffen om reason 3.0 te controleren... Mackie control of m-audio hebben te weinig kanalen en heb geen audio-interface nodig.. alleen puur controle! (krijg de schijt ervan om af te mixen met m'n muis)

alleen de vraag is... Kan dat?!?
Iemand ervaring hiermee?
Er staat namelijk niks over in de propellerhead-sectie van controllers...

anders nog andere opties?!?!

alvast bedankt! gr Pfof

Attachments

• us2400_s.jpg
    us2400_s.jpg
    64,4 KB · Bekeken: 176
Origineel geplaatst door nangko
Even nieuwsgierig, waaromheb je zoveel schuiven nodig??

heb er al vanaf gezien.. kga gewoon voor controller met 8 schuiven... bfc2000 of mackie control (als ik een financiele meevaller of zo heb ;) )

Je kan met de BCF2000 met de encoder knoppen verschillende groepen maken met schuiven.
Je kan hierdoor 8 x 4 = 32 schuiven tot je beschiking hebben. Er zijn namelijk 4 groepen mogelijk

Tis natuurlijk wel minder overzichtelijk.

Laatst gewijzigd:
Maar het neemt wel veel minder ruimte in en wanneer je echt heel cretatief wil afmixen (gedurende het nummer, partijen naar voren brengen en weer weg faden enzo), heb je denkik meer aan veel outputs uit je pc en dan analoog afmixen, dan kun je ook direct per kanaal met de EQ spelen. (het moet dan wil in een keer goed gaan ;))

Origineel geplaatst door Jaguar_e
Je kan met de BCF2000 met de encoder knoppen verschillende groepen maken met schuiven.
Je kan hierdoor 8 x 4 = 24 schuiven tot je beschiking hebben. Er zijn namelijk 4 groepen mogelijk

Tis natuurlijk wel minder overzichtelijk.

8 x 4 = ? ;)

Origineel geplaatst door Hazes
8 x 4 = ? ;)

haha :D

Damm, ik had ook niet moeten leren en posten te gelijk.

Moet natuurlijk 32 zijn
Is nu veranderd

Origineel geplaatst door Jaguar_e
Damm, ik had ook niet moeten leren en posten te gelijk.

Moet natuurlijk 32 zijn
Is nu veranderd

Zo lang het geen rekenen/wiskunde is dat je aan het leren was, zou ik me geen zorgen maken. :D

Kan iemand mij uitleggen waarom van die Dr. Dre studios, mengtafels met honderden schuiven hebben? 8o)

Back