Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kan iemand mij vertellen hoe ik de boel moet aansluiten??

Origineel geplaatst door klausito
Hoe om moet ik de midi plug er eigenlijk in stoppen...![]()

Origineel geplaatst door Cheimoon
Maakt niet zoveel uit: gewoon heel hard dauwen (rammen, stampen - wat jij wil) tot-ie hoedanook in de poort zit. Dan maakt-ie vast wel *ergens* contact.![]()

Origineel geplaatst door Neo Land
Nog even en men gaat vragen hoe je een stekker in het stopcontact moet stoppen.

Origineel geplaatst door arnomusicman
DAt heb ik nou altijd al willen weten. Hoe doe je dat dan? Is dat niet heel gevaarlijk![]()
Origineel geplaatst door arnomusicman
DAt heb ik nou altijd al willen weten. Hoe doe je dat dan? Is dat niet heel gevaarlijk![]()
Origineel geplaatst door Cheimoon
Proppen is altijd slecht; als het niet erg soepel gaat moet je gewoon eerst met je vingers een beetje in die gaten gaan frutten om ruimte te maken. En als je te dikke vingers hebt gewoon wat olie erin spuiten.

Origineel geplaatst door Neo Land
Nog even en men gaat vragen hoe je een stekker in het stopcontact moet stoppen.

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Nou je het er toch over hebt!
Als ik die stekker nou eens gewoon omdraai, draait dan m'n geluid dan ook om?
Maw is er dan een 180 graden fase verschil?
Met luidsprekertjes gebeurt dat toch ook![]()

Origineel geplaatst door Hanz
Dat zal je nog verbazen. In èchte Hi-Fi kringen (je weet wel, die lui die met strijkijzer-stroomsnoeren aan hun versterker, markeerstift op de cd's uit de diepvriezer en kristallen kettingen om hun zilveren interlinks) wordt het 'gelijk zetten' van de polariteit van de stekkers gezien als een 'cheap fix' die het stereobeeld verbetert en de ruimte meer doet ademen.
Ofzo. Iets met die strekking.
De truc is, dat je zou kunnen zien aan een bepaalde markering op je stekker welke kant de 'goede' kant is, en dat je dan àl je apparatuur met dezelfde goede kant op het stekkerblok aansluit. Evt. zou je het ook kunnen meten, maar daar weet ik eigenlijk het fijne niet van.
Verder moet je dit ab-so-luut niet verder onderzoeken in een gecontroleerde blinde A/B test, dat is namelijk slecht voor je karma en ontdoet jou en je nageslacht tot in de 7e generatie van iedere claim op de titel 'Hi-Fi enthousiast'.![]()

.