genres: daar ga je dan

SpaceAgent202

Sinds 2001
beste dsf meeting mensjes..

ik wist toch zeker dat ik trance maakte voordat ik naar de meeting ging... nu sta ik op het punt om een vette drumcomputer te kopen en dan nog eens verder te kijken, de mooie akkoordjes en 4/4 maten lijken ineens te verdwijnen uit mijn ideeen...

wat is er nu opeens gebeurd? :confused:

najaarsdepressie ?? juist niet! ik weet niet wat het is... :) enige omslag in mijn muzikale uitspattingen is het wel... vreemd om dat te merken

wat wil je nu dan gaan doen?
techno maken? electro?
maak gewoon wat jezelf mooi vind.

het maakt toch niet uit wat voor naam het krijgt en in wat voor hokje het geduwd wordt. mensen duwen het toch wel in een voor hun begrijpelijke context. kennelijk hebben mensen zulk soort houvast nodig.

idd bouw je eigen hokje....de yoda-music-master zegt dat je gewoon gegroeid bent en nu ook andere ideeen in je hoofd kan omzetten met je apparatuur.....wees niet bang......laat je gaan....doe je ding..volg je gevoel....do or do not, there is no trying

BasicSystem:
Dat is het grootste nadeel van een TR-808. Daardoor ga je meteen electro maken. Daar heb ik het ook al met Jena over gehad. Een 808 klinkt zo fucking lekker.. :)

je eigen sound verandert toch ook continu...althans....niks mis mee

elektro is ook lekker om te maken!
leuke is dat je zoveel uiteenlopende elektro hebt. je kan lekker op de disco-elektro-toer of zwaar duistere sjit, lekker minimaal of heerlijk rauw....

en om m'n woorden te ondersteunen wat zomerse klanken

WorldDisko

ik begon altijd met een melodietje in de zin van een tranceriffje of iets vergelijkbaars... nu begin ik met een beat en bas en eindig in wat meer techno achtige dingetjes....
misschien is het maar tijdelijk, misschien niet, dat merken we over een poosje wel weer.
weer eens wat anders naast de acda en de munnik nummertjes die ik ook speel :P

**hee nieuwe knopjes op de pages**

Back