ok, ik heb al een tijdje nu rond gezocht en de handleiding doorgespit maar ik krijg maar geen antwoord op mijn vraag.
ik zou het heel tof vinden als iemand me zou willen helpen.
ik had de volgende [mischien wat simpele/domme] vraag :
ik ben van plan binnenkort een akai s3000xl te kopen.
ik wil er dan graag een sample inladen en dat de akai dan voor me gaat uitrekeken hoe hij over verschillende toon hoogten klinkt, en die dan weer via een midi keyboard aansturen.
dus dat ik dan bijvoorbeeld allemaal verschillende painotjes en orgeltjes in m'n akai hebben zitten die ik dan kan bespelen.
m'n vraag was dan.
- als ik al die verschillende toonhoogten laat uitrekenen [is daar ook een naam voor trouwens?
key group ofzo? kan dat kloppen?] moet ik die dan ook allemaal weer apart opslaan, want als
dat zo is, zit m'n geheugen dan niet heel snel vol?
heel erg bedankt als iemand me wil helpen.
ik zou het heel tof vinden als iemand me zou willen helpen.
ik had de volgende [mischien wat simpele/domme] vraag :
ik ben van plan binnenkort een akai s3000xl te kopen.
ik wil er dan graag een sample inladen en dat de akai dan voor me gaat uitrekeken hoe hij over verschillende toon hoogten klinkt, en die dan weer via een midi keyboard aansturen.
dus dat ik dan bijvoorbeeld allemaal verschillende painotjes en orgeltjes in m'n akai hebben zitten die ik dan kan bespelen.
m'n vraag was dan.
- als ik al die verschillende toonhoogten laat uitrekenen [is daar ook een naam voor trouwens?
key group ofzo? kan dat kloppen?] moet ik die dan ook allemaal weer apart opslaan, want als
dat zo is, zit m'n geheugen dan niet heel snel vol?
heel erg bedankt als iemand me wil helpen.