Origineel geplaatst door D-Ranged
IBAN/BIC codes refereren alleen naar je bank, niet naar jouw rekening zelf.
In de IBAN zit wel gewoon je rekeningnummer hoor... duh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zonder bankrekeningnummer hebben ze niks aan jouw IBAN en BIC code.
Dan boek je het toch terug?
Origineel geplaatst door T-Jay
Ik vat het onderhand wel als een belediging op aangezien gedacht wordt dat ik zo dom zou kunnen zijn om hier serieus op in te gaan... Krijg wel de neiging om een leuke prophet van karton in elkaar te knutselen en die op te sturen![]()
Zeker doen. Dan Photoshop ik wel een photo voor hem met jou naast die kartonnen P6oo.
oftewel helemaal niet mogelijk, alleen als je een betaling doet met een acceptgiro heb je een paar dagen om het terug te boekenOrigineel geplaatst door OnAcid
IBAN: International Bank Account Number. Dus je bank/giro rekening. En terugboeken is helemaal niet zo eenvoudig.
Origineel geplaatst door dr.DRé
oftewel helemaal niet mogelijk, alleen als je een betaling doet met een acceptgiro heb je een paar dagen om het terug te boeken

Doet me denken aan het verhaal van die geniale Powerbook scam ...Origineel geplaatst door richard2000
Nah ik vind het niet raar, een Prophet is toch een historische synth...?![]()

Vandaag ook weer een Nigeria scammertje te pakken op Marktplaats... Hallo,
Bod van 300 euro neem ik natuurlijk aan.
Ik stuur niets op, mocht u daadwerkelijk interesse hebben kan de PSP worden
opgehaald.
(zie advertentie)
Zolang ik geen bevestiging heb blijft de advertentie staan op marktplaats!
Gaarne uw reactie.
Groet,
Thanks so much for your message i really appreciate your
message i agreed with the bid of your item and am glad for your message once
again moreso will shiped the item to my Daughter in Nigeria and i have
check the shiping cost through (TPG REGISTERED POST) to his destination and more
the cost TPG gave me is Euro 55.00 and the total i will paid you will add it with the item price i offer you in marplaats site so that i can proceed with the payment. beside i will need your bank details belwo.
Full Name.
Account Number,
Bank Name.
Iban.
Thanks til i see your message,

|
Bericht door een moderator:
|
|
|

)
Origineel geplaatst door Leo
western union is toch prima? je moet het zelf niet gebruiken om te betalen, maar als een ander jou zo wil betalen, dan is dat toch tamelijk risicoloos? (dacht ik.) zoals ik het heb begrepen kan je dan gewoon je centen op het postkantoor ophalen en daarna versturen. als zij betaald hebben tenminste.
kan iemand dit bevestigen?
, ze willen best eerst betalen, maar probleem met creditkaart betalingen e.d. is dat ze de betaling 'ongedaan'kunnen maken. Is er sowieso wel een 'sluitende'methode?