anoniempje
hobby knooier
maat van mij die nooit ene fuck om muziek maken gaf, alleen maar hardcore luisterde, kwam van de week ook met een gitaar aanzetten, en was op gitaar les gegaan, ik noem hem al de nieuwe james blund of hoe hij ook heet.
in elk geval dat heeft mij ook sterk aan het denken gezet, een instrument kunnen bespelen is echt niet zo,n slecht idee, als ik nu wat in me hoofd heb zit ik echt wel even toetsen erbij te zoeken, ben ik zo 5 minuten verder voor dat ik het melodietje ook daadwerkelijk inspeel het gaat wel steeds beter maar helemaal top zal het zonder les nooit worden denk ik.
kun je al een instrument bespelen dan knal je die ideeen er zo uit natuurlijk.
in elk geval dat heeft mij ook sterk aan het denken gezet, een instrument kunnen bespelen is echt niet zo,n slecht idee, als ik nu wat in me hoofd heb zit ik echt wel even toetsen erbij te zoeken, ben ik zo 5 minuten verder voor dat ik het melodietje ook daadwerkelijk inspeel het gaat wel steeds beter maar helemaal top zal het zonder les nooit worden denk ik.
kun je al een instrument bespelen dan knal je die ideeen er zo uit natuurlijk.

), er komt zowiezo nog een fireworx, compounder, jp 8080 en héél misschien nog wel een nord lead 3 bij